Mikä tekee Remateceistä muita kosteussuojahaalareita paremmat?

Vierailija

Merkkejä on monia, mutta onko niillä käytännössä paljonkin eroja? Jos on niin mitä?

Kommentit (14)

Vierailija

haalareissa kosteussuoja on tekee kankaan jäykäksi ja paksuksi, tylsä liikkua.

Itse olen kyllä huomannut, että 1-2 vuotiaalla on välikausihaalarina toiminut ihan hyvin Jonathan, se ohuempikin malli, jossa ei housuosassa ole vahvennusta. Ja tarvittaessa päälle kurikset. :-)

Vierailija

Voi hyvät hyssykät! Minä olen ostanut Reimatecit ihan niiden ulkonäön takia. Onhan ne muutenkin hyvät, mutta niin kauniita värejä ei löydy muista. Mitä se sinua liikuttaa, jos joku maksaa yli sata euroa haalareista?! Ei kenenkään tarvirse perustella omia valintojaan, varsinkin jos on kyse näin pienestä asiasta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ihmiset maksavat haalareista yli 100¿, eivätkä osaa edes kertoa mikä niistä tekee muita paremmat :o

No johan minä sanoin, että se status ;D

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miksei riitä pelkän alaosan saumojen liimaus?

Myös rännien alla on leikitty, ja kuivana pysytty. en tiedä, onko meillä jotain ekstrahyviä kappaleita k. o. haalareista, mutta näyttävät pitävän yhtä hyvin kuin kurikset. Tosin tietty mikä vaan kastuu, jos syvään lätäkköön oikein sukeltaa.

Vierailija

poikani ei tyydy pihaleikeissä ainoastaan istumaan maassa vaan välillä käy makaamassa ym. Siksi on hyvä, että kaikki saumat ovat liimattu ja pysyy kuivana.

Miksei riitä pelkän alaosan saumojen liimaus?

[/quote]

Vierailija

Turha ahdistua ja asettua puolustuskannalle, kun ihan vilpittömästi yritän selvittää, kannattaako Reimatecejä lapselle ostaa. Ilmeisesti ei jos halvemmallakin saa yhtä hyviä haalareita.

Vierailija:

Lainaus:

Voi hyvät hyssykät! Minä olen ostanut Reimatecit ihan niiden ulkonäön takia. Onhan ne muutenkin hyvät, mutta niin kauniita värejä ei löydy muista. Mitä se sinua liikuttaa, jos joku maksaa yli sata euroa haalareista?! Ei kenenkään tarvirse perustella omia valintojaan, varsinkin jos on kyse näin pienestä asiasta.

Vierailija

on myös eri laatuisia kosteussuojauksia. Ja hyvä kosteussuoja on kalliimpi kuin huono. Joskus myös on eroa sillä, kuin " paksusti" kosteussuojaa on. Joka tapauksessa kosteussuojan paksuus on millin murto-osia, mutta muutama millin murto-osa enemmän on kalliimpi tehdä kuin ohuin mahdollinen.

Ja tosiaan Reimatecissä maksaa myös saumojen vedenpitävyysteippaus, design ja se, että kaikki muutkin osat (vetskari, jalan alle menevät kuminauhat ym) on parempilaatuista kuin halvemmassa haalarissa.

Vierailija

kosteussuojaa ei testin mukaan voi edes asettaa samalle viivalle vaan se oli täysin ylivoimainen.

En tiedä kuinka tärkeä ominaisuus se on, minä ostan niitä siksi että ne miellyttävät minun silmääni. Minulla on sen verran varaa että voin ostaa kauniit haalarit, ei juuri tarvi hintalappuja katsella. Mutta jos nyt kiinnostaa niin lapsella on tälle talvelle 2 reimateciä, toinen maksoi 59,- ja toinen n. 40 euroa, eli enpä voi sanoa köyhtyneenikään. Uusia ovat siis molemmat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat