On se kumma, kun Reimatec merkki saa av mammojen suut säksättämään. Kateutta vai mitä lie?

Vierailija

Kommentit (8)

Vierailija

Olen ennen suosinut Reimatec-haalareita, mutta jos niiden käyttäminen aiheuttaa tällaisen kastijaon, niin taidanpa jatkossa olla ostamatta. Sitähän saattaa haalareiden takia tietämättään menettää juttukavereita puistossa, jos osa äideistä katsoo kieroon.

Vierailija

niin muut nousee sitten puolustuskannalle...itse en ole reimaihmisiä koska olen huomannut että halvemmat ajaa asian ihan moitteettomasti mutta käyttäköön reimaa ken haluaa...ei se multa o pois.

Vierailija

En kyllä ennen tätä palstaa tajunnut, että ovat näin ristiriitaisten mielipiteiden aiheuttajia. Hemmetti, tavalliset haalarit! Ehkä sitten ylihintaiset?

Vierailija

Ja sitten jos ei naapurin Marjalla ole reimatecia niin senhän täytyy olla kateellinen ja nähdä unta joka yö siitä päivästä, että saa ne hommattua! Kyllä jokaisella on ihan oikeasti varaa ostaa ne reimatecit, kaikki vain ei halua ja sillä piste. Todella yksinkertaisia tuntuu muuten olevan nämä " ei elämää ennen reimatecia" -äipät, ei voi muuta sanoa. Onneksi mulla on elämässä tärkeimpiäkin puheenaiheita.

Vierailija

kosteussuojahaalareita kokeilleena olen kyllä sitä mieltä, että kätevyysero ei ole niin suuri kuin hintaero ja siksi en Reimateciä hankikaan, ainakaan välikausihaalariksi. Mutta jos joku Reimatecin haluaa hankkia, niin ihan hyvä, ne on kyllä hyvännäköisiä, ei siinä mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat