heinikset 2004

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

mitäs kuuluu teille? meille kuuluu ihan hyvää hampaita suussta 8 kpl ja yksi juuri tulossa eli siis 9kpl. meillä syödään vieläkin öisin vaikka ikää on jo 1,3v. no ei se mitään sain tänään tiedon et mintulle on tarhapaikka tammikuusta lähtein kun itse mene takas koulun penkille sitten. Onse vaan niin mukavaa kun talvi kolkuttelee ja joulu kääk, en ole vielä montaa lahjaa ostanut mutta kai täs viel kerkii, mites muut onko lahjat jo hankittu?? Meillä ei vielä sanoja tule kuin böö ja heihei=) Minttuon kova syömään keksejä mutta ruokaa ei sit oikein kyllä suostuisi syömään tekee syömälakkoja välillä. kirjoitelkaahan kuulumisia=)

sirpa ja minttu 1v3kk

Kommentit (2)

Vierailija

Heinisten juttuja olen lukenut koko oman odotusajan ja aina välillä vielä nytkin, kun tyttö on jo 1v 3kk. Aika on kulunut niin nopeesti.Tulee ihan haikea olo, kun nämä pinot tuntuu vaan lyhenevän.

Nyt oli niin samanlaiset jutut kuin meillä, että pakko hypätä mukaan. Siis meilläkin lujatahtoinen neiti, joka on vielä kovasti tississä kiinni.Ihmettelyä saa kuulla vähän väliä, että vieläkö teillä tissitellään.... Ootteko te törmänneet ihmettelijöihin?

Muuten typy on tosi aktiivinen, reipas ja toimelias, mutta selkeesti kyllä enemmän arka kuin villi.Musta on ollut ihan samanluontoinen vauvasta asti. Mitenkäs teillä, osaatteko sanoa milloin vauvan luonne hahmottui?Onko kaverinne samanoloinen kuin ihan vauvana?

Nyt on pakko lopettaa, etten lörpöttele kohta kahden vuoden saldoa kerralla :-).

Mukavaa syksyä ja iso kiitos jutuistanne!

Vierailija

moitsu! meilläkin tyttö syö tosi huonosti, imetän vielä ja luultavasti siksi ei paljon muuta ruokaa kaipaakaan. Olen vierottanut yösyömiset, tosin edelleen herätään aamuyöstä ja annan maitoa. Tätä ennen kuukausi sitten syötiin vielä kahden tunnin välein! Sanoja ei tule kuin " äiti" . Yritystä välillä on, mutta sanoiksi asti ei ole päästy. kun haluaa saada jotain sanotuksi, huutaa ja osottaa sormella.Kiukuttelee kuin uhmaiässä oleva siskonsa, heittäytyy maahan makaan ja huutaa, eikä mikään auta. Hampaita on jo aika monta, olen tipahtanut laskuista. alhaalta ja ylhäältä puuttuu " kulmahammas" . takahampaita on sen verran kun suuhun tällä hetkellä mahtuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat