Koska viimeksi itkit, ja miksi?

Vierailija

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Minkä takia olet ahdistunut töissäsi? Jonkun ihmisenkö takia kuten minä? Oletko käynyt juttelemassa työkkärissä tästä asiasta? Kysellä, että joudutko todella karenssiin, jos irtisanoudut? Olen jostain kuullut, että joku ei ollut joutunut karenssiin irtisanouduttuaan pahan työpaikkakiusaamisen takia (näitä tutun tutun tuttu -juttuja.. ). Mulla oli jo tuo mielessä ennen kuin tulin raskaaksi. Pomon kiusaamiseen en oikein uskaltanut puuttua, sillä kyseessä oli tosi skitso tyyppi, joka nöyryytti ja huusi kaikille. Olisin joutunut kärsimään joka minuutti töissä... luottamusmiestäkään työpaikallamme ei ole! Minäkään en halunnut irtisanoutua karenssin takia, mutta olisin sen varmaan lopulta tehnyt, miehenikin tuki tässä asiassa.

T: 13

Vierailija

Entinen työpaikkani ahdistaa niin että pelkään mennä sinne joka päivä, mutta en voi irtisanoa itseäni koska joutuisin karennsille.

Jos joku keksisi keinon minun todella ahdistavaan tilanteeseeni niin ottaisin ilolla vinkkejä vastaan..

Vierailija

oon ollu jo töissä mutta hakenu toista paikkaa just sen takia että siellä on ollu kaikin puolin kurjaa, niin kyllä tää mulle on kahta rankempaa kun ei saa töitä. en millään lailla halunnut vähätellä kakkosen vaikeuksia työpaikallaan. -nro.6

Vierailija

Elämässäni on kaikki tosi hyvin, ihanan seesteinen kausi menossa. Enkä siis ole itkenyt aikoihin, mutta nyt 3 päivän aikana kaksi kertaa: toissayönä luin loppuun kirjan, ja sen lopuksi pääsi itku... Ja viime lauantaina itkin ihan vuolaasti, kun katsoin Euroviisut 50v ohjelmaa ja Johnny Logan lauloi " Hold me now" ... En ollut sitä tajunnutkaan, mutta tuo kappale oli aikoinaankin minusta ihana ja se ohjasi minut elämään sitä elämää mitä nyt elän. Ah ja voih ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat