Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

piina seuraa(inssi vk43)????

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

onko muita piinailijoita joille tehty inssi nyt tällä viikolla?mulle tehtiin tänään.hoitona clomit ja menopur pistokset.

meillä takana 2 vuotta yritystä jonka aikana 4km ja nyt eka inssi!

ihanaa jos muitakin löytys nii ei tarviis yksikseen kärvistellä=))

hende pp1??

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Pahoitteluni Liliumille. (pidän kyllä yhä peukkuja, jospa kuitenkin?) Itse testasin acon 10:llä. 2 minuutissa oli jo selkeä viiva. Aiemmin en uskaltanut katsoa.

Hende84: Inssi oli tosiaan minullakin tuo 27.10.2005.

Olo on vieläkin aika epätodellinen.

Vierailija

[color=darkorchid] Heissulivei!

Onkos kellään mitään kuulumisia, erityisiä tuntemuksia tms? Itsellä menossa pp6 eikä kyllä millään voi uskoa miten hitaasti aika menee... Nyt kun on nuo luget käytössä niin en tiedä mikä tuntemus on oman kropan aikaansaamaa ja mikä lugen/Pregnylin. Mutta oikeastaan aika hiljaista on kipu/nippailurintamalla ollut mikä on tosi kiva juttu! Tänään kuntosalilla cross trainer-laitteessa rivakasti poljettuani tosin alkoi melkosen ikävästi juilia tuonne vasemman munasarjan kohdalle ja piti tahtia hieman hiljentää. Heh, ehkäpä se huono kunto vaan antoi merkkejä... ;) No, yhden oireen kyllä yhdistäisin noihin normooneihin, nimittäin unensaantivaikeudet. Monena iltana olen saanut odottaa unen tulomista tunnin jopa kaksi, viimeksi taas eilen vaikka väsytti ihan oikeasti nukkumaan mennessä. Onko kellään ollut samaa?

Hende84, muistaakseni kerroit että aloitat syömään disperiiniä jos tärppi sattuisi tulemaan. Onko siihen joku tietty syy jos saa udella? Vai ihanko vain varmuuden vuoksi mahdollisia veritukoksia estämään? Ja aiotko siinä tapauksessa myös jatkaa lugesteronien syöntiä? Muistaaksenihan keinoputkihedelmöityksissä lugeja jatketaan vielä joitakin viikkoja, joten mietin että olisiko sellainen paikallaan myös inssikierrossa jos niitä kerran on käyttänyt?

Viikko onneksi puolessa välissä ja viikonloppu alkaa tuntua jo ihan mahdolliselta. On ollut hurja kiire kouluhommissa ja nytkin pitää mennä tenttiin lukemaan vaikka väsyttää ihan mielettömästi johtuen vissiin huonoista unista! Noh, saapahan koulukiireiden takia ajatuksia hieman muihin asioihin kuin tähän kiertoon.

Viikon jatkoja!

Lilium [/color]

Vierailija

en testannu vielä tänään...pidän nyt iiteeni piinassa tonne torstaille asti jolloin oikeesti saisin tehdä sen testin!

mulla oireita masuun vihloo välillä ihan mielettömästi ja rinnat tullu tosi tosi aroix!

no mun tuurilla testaan negan ihan taatusti!

jos testaan plussan niin mulla luget vie rv 10 asti mukana!

hende84 pp10

kirjotelkaas taas!!!=)

Vierailija

Heissulivei!

Tulin käväisemään palstalla pikaisesti kun minäkin muistelin, että [color=orange] Hende [/color] olisi testailemassa tänään. Toivon kovasti että tulisi plussa vaikka onkin ehkä hieman aikaista vielä. Mutta esim. Acon 10 varmaan näyttäisikin plussaa jos kiinnittymisestä on tarpeeksi aikaa. Itsellä on kaapissa vain yksi Acon 25, joten testaaminen jää ensi viikon loppupuolelle. Perjantaita ajattelin, joten taidetaan [color=deeppink] Makeisen [/color] kanssa olla samana päivänä jännäämässä. Kunpa vaan osaisin olla toivomatta plussaa liikaa...

Juu, tuo kipukohtaus oli tosiaan hirmuinen ja itsestäkin tuntuisi ihmeelliseltä, että se voisi kiinnittymisestä johtua. Ennemminkin ehkä siitä, että kohtu " hylkisi" hedelmöittynyttä alkiota ja supistelisi sen ulkopuolisena tunkeilijana pois. Se vaan toi hieman toivoa, kun MollyJii kirjoitti viime kuussa samanlaisesta kivusta viikko inssin jälkeen ja siinä kierrossa sitten plussasikin. ;) Tiedustelin häneltä eilen tarkemmin Plussanneet lapsettomat-palstalla, oliko saanut tietoa tuollaien kivun syystä mutta ei ollut. Joten voin vain toivoa että tuollainen voisi liittyä kiinnittymiseen tai kiinnittymisyritykseen. Olisihan sekin jo jotain, että munasoluni pystyisi hedelmöittymään ylipäänsä, sekin kun on tässä vaiheessa vielä epäselvää.

Itsellä on myös pienoisia nippailuja aina välillä jommalla kummalla puolen alavatsaa mutta ei mitenkään usein. Se on kiva, ettei päätä ole särkenyt niin kuin viime kierrossa lähes joka päivä inssin jälkeen. Muuten [color=deeppink] Makeinen [/color], itselle tuli Pregnylistä aika selkeät raskausoireet (normaalia kovempaa tissivihlontaa, väsymystä jne.) inssin jälkeisille 5 päivälle, sitten ne hävisivät. Tässä kierrossa noista ei ole tarvinnut kärsiä. Tiedä sitten mistä johtuu että kroppa reagoi niin eri tavalla. Hui, toivottavasti sain piikitettyä Pregnylin kuitenkin ihan oikein! Se on ainakin varma että pelkkää suolaliuosta en erehdyksessä mahaan laittanut, hih...

Eilen oli muutamien minuuttien ajan vihlontaa vasemmassa kyljessä, hieman enemmän selän puolella. Siis ihan kauheeta kun tuollaisetkin jää mieleen, niin tarkkaan kroppaansa syynää! Tuollaiset nyt voi johtua mistä vaan, etenkin hormooneista. Luget jatkuu perjantaiaamuun asti, joten yksi töhnäviikko vielä edessä.

Tänään on ollut ihan hauska päivä, miehen kanssa ollaan laiteltu Ikeasta ostettu peili viimeinkin seinälle (kivasti piristi makkarin ilmettä) ja mies sai korjattua keskusimurin kun sen sulake simahti eilen juuri kun sain imurin johdon seinään ja olin alkamassa siivoilemaan. Nyt kun vielä mies saa tehtyä viimeiset porailut olohuoneessa niin pääsen äkkiä siivoamaan lattiat ja sitten lähdetäänkin ravinteliin syömään kunnon piffit ja leffaan. Jee!

Mukavaa sunnuntain jatkoa teille ja tulkaahan kertoilemaan kuulumisia!

Lillukka, pp10

Vierailija

PALJON ONNEA!!!ihanaa että jo toinen plussasi tästä meidän pinosta!eikös sullekkin tehty hoito 27.10??mulle tehtii!

muakin jännittää että monta toukkaa siellä on kun kaksi niitä munasoluja kypsy!!

mulla ultra 29.11

nyt vaan paljon tarroja mukaan odotukseen ja sitä toivon itsellenikin!

nyt sitten vaan jännäillään vielä liliumin puolesta!!

hende84

Vierailija

Heräsin ennen neljää vessahätään ja tein testin ja tulos oli ihan selkeä +++++++++++. Nyt ei uni enää tule silmään, ei oikein millään voi uskoa todeksi.

Tänään pitäsi varata ultra n. 2 viikon päähän ja täytyisi muutenkin keskustella lääkärin kanssa, kun tajusin että mun luget ei riitä tuonne asti. Tuolla ultrassa vasta piti katsoa, jatketaanko lugeja tuonkin jälkeen.

Nyt sitten alkoi toisenlainen odotus ja jännittäminen: Yksi vai kaksi ja pysyykö loppuun asti.

Vierailija

Aika on mennyt yllättävänkin nopeasti, mutta kun katsoo eteenpäin, niin ensi viikon perjantai on ikuisuuksien päässä. (Silloinhan minun pitäsi testata, jos menkat ei ala ennen sitä). Toisaalta on ihana olla kun on toivoa.

pp 6 minullakin ja mulla on jos jonkinlaisia tuntemuksia. Rinnoissa tuntuu välillä " särkyä" ja nippailee munasarjojen kohdalta ja sitten alempaa keskeltä silloin tällöin. Olo on välillä ihan naatti ja muutenkaan ei kauhen hyvä olo, pientä etomista. Toisaalta eihän vielä edes voi olla raskausoireita. Johtuu varmaan lugeista ja pregnylistä ja clomeista? Unensanti vaikeuksia ei ole, nukahdan ihan niin kuin ennenkin.

Jos testaan plussan ensi perjantaina, sain ohjeeksi jatkaa lugeja vielä 2 viikkoa, jonka jälkeen lääkärin kanssa katsotaan jatkoa.

jännittävää viikon jatkoa!

Vierailija

[color=blue] Ja tervetuloa mukaan jännäämään. Meillä on nyt sitten kaikilla kolmella ollut inssi juuri torstaina, siis hende84:lla, minulla ja sinulla. Hauska juttu. Sullahan on ollut sitten tosi hyvä ajoitus inssille kun munasolut olivat noin isoja edellisenä päivänä. Mua niin pelottaa että mun munikset ovat olleet liian pieniä inssin aikaan ja irronneet vasta eilen illalla tai tänään ja inssin siittiöt eivät enää ole elossa. Vaikka kuinka sanotaan että siittiöt elää pari vuorokautta ainakin niin kyllä mä silti toivoisin ovulaation olevan inssipäivänä eikä myöhemmin. Toki emme jätä kaikkea inssin varaan mutta luottamus pestyjä simppoja kohtaan on kyllä kovempi kuin " tavallisia" .

No, ei auta kuin odottaa ja toivoa taas parasta. pp2 siis menossa ja matkaa on vielä piinapäiviin paljon. Mulla on ollut myös aika omituisia tuntemuksia mahassa, nyt illasta etenkin oikealla alhaalla joten voisikohan se mun pienempi munis olla vasta nyt irtoamassa? Eilen oli samantyyppiset nippailut vasemmalla jossa majaili siis se pikkuriikkisen isompi solu. Mutta eipä noita tuntemuksia liian tarkkaan kannattaisi tutkiskella kun kaikki voi johtua noista hormooneista tms.

Olisiko taustalla muitakin joilla on ollut inssi tällä viikolla? Mukaan vaan niin voidaan vaihtaa kuulumisia!

Lilium [/color]

Vierailija

Huomenta!

Ette kuule tytsyt usko millaisen kipukohtauksen kouriin jouduin viime yönä! Puoli kahden aikaan yöllä, nukahdettuani kerrankin normaalisti 3 tuntia aiemmin, heräsin voimistuvaan alavatsakipuun kesken makeimpien unien. Kipu tuntui ihan vastaavalta kuin ensimmäisen Väestöliiton ultrauskäynnin jälkeen syyskuussa. Siis ihan kuin supistuksia ja (sorry kuvaus) peräsuolikin oli kuin tulessa. Teki ihan [b] törkeen [/b] kipeetä! Pakko oli nousta käymään vessassa ja siinä pöntöllä istuessani tuntui että piti ihan ponnistaa jotain isompaakin ulos muttei mitään kyllä tullut, kipu vain yltyi. Nappasin pari Panadol zappia ja kiipesin takaisin sänkyyn yrittämättä herättää miestä jolla hirmu aikainen työmatkalle lähtö. Kipu yltyi kuitenkin niin kovaksi ettei siinä enää voinut hiljaa olla ja niinhän se mieskin heräsi mun ähinään ja voihkinaan. Niinpä me sitten yhdessä noustiin ylös kun olo tuntui edes hieman paremmalta seisaaltaan. Puolisen tuntia siinä kyhjötin olohuoneessa ja keittiössä vuorotellen kunnes kipu alkoi laantua ja pääsimme takaisin nukkumaan. On se vaan niin ihana tuo oma kultu, ei suostunut menemään takaisin sänkyyn ilman mua kun oli niin huolissaan!

Ja huolissaan olisin ollut minäkin jos ei olisi tosiaan ollut tuota parin kuukauden takaista tapausta muistissa. Silloin oli kp 19 ja lääkäri oli ruiskuttanut nestettä kohtuun nähdäkseen sinne paremmin ultrauslaitteilla. pari tuntia siitä alkoi tuollaiset vastaavat kivut ja ne kesti peräti pari tuntia. Jouduin silloin hälyttämään miehen noutamaan mut jumppapaikasta kotiin kun pyörrytti ja oksetti kivun takia! Vasta kotona sain otettua kipulääkettä joten ehkä senkin takia kipua kesti niin kauan. Viime yönä tuli kivun takia myös huono olo mutta en nyt sentään ollut pyörtymiskunnossa, onneksi!

Jälkeenpäin sain tällä palstalla kommentteja ja Väestöliiton hoitajaltakin tiedon, että tuo syyskuinen kipu olisi voinut olla tavallaan kohdun supistelua sen yrittäessä poistaa jotain vierasta ainetta (ruiskutettua nestettä ehkä?) tai jos sinne yrittää kiinnittyä jotakin (silloin ei ollut vielä sen aika).

Nyt aamulla heräsin sitten varttia yli kuusi ulko-oven sulkeutumiseen miehen lähdettyä sinne reissuun. Voih, toivottavasti sillä ei mennyt unet ihan sekaisin. Itse olin yllättävän virkeä vaikka yleensä en mainaa ennen kasia päästä ylös. Alavatsa on vieläkin hieman hellänä, juokseminen varmaan tekisi kipeää.

Jos kyseessä olisi kiinnittymiskipu (nyt pp7) ja kiinnittyminen olisi jopa tapahtunut, niin mikäs sen parempi! Mutta kaippa kroppa voi kramppailla muistakin syistä kun on noita hormooneitakin popsittu, vai mitä olette mieltä? Tosin noin kovat kivut ei kai ole normaaleja lugen sivuvaikutuksiakaan... Olen mielestäni onnistunut aika hyvin olemaan realisti onnistumisen suhteen mutta tälläiset episodit onnistuu nostamaan toivoa väkisinkin kun alkaa mielikuvitus laukata.

Mutta onpa ihanaa kun nyt ei varsinaisesti satu enää mihinkään! Oli se tosiaan kamala kipu. Tänään onkin edessä tiukkaa tenttiin lukua ja sään salliessa vähän pihan siistimistä taukojumppana. ;) Kiva juttu kun kerrankin saa olla ja möllöttää koko päivän kotosalla.

[color=darkorchid] [b] Kivutonta torstaipäivää kaikille! [/color] [/b]

Lilium

Vierailija

[color=deeppink] [b] HURJASTI ONNEA, HENDE84!!! [/color] [/b]

Siis ihan mahtavaa, että siellä on saatu haamu! Siitä se varmasti vahvistuu! Millä muuten testasit? Laskin, että sulla on tänään pp14, samoin mulla mutta en ole vielä uskaltanut testata. Juuri marmatinkin tuonne Lokakuun inssiläisiä-ketjuun, miten masentavat fiilikset on jo ennen testaamista. Huomenna se kai pitää vaan mieli rohkaista ja tehdä testi kun lugetkin loppuu. Voi KÄÄK!

Millaisia oireita tai tuntemuksia sulla on ollut? Varmaan tosin vaikeeta sanoa mikä vois liittyä raskauteen kun sullakin on noi luget käytössä. Mulla ona ainakin ollut erilaisia tuntemuksia kuin ennen mutta ekaa kertaa luget mukana, joten niitähän sitä saa syyttää. Meinaatkos vielä tehdä varmistustestin tai mennä verikokeisiin? Joko soitit lääkärillesi? Ja mieskin varmaan jo tietää ja on onnesta soikeena?

Voi vitsi, onnea vielä hirmuisasti, on mieltä ylentävää kuulla jonkun plussaavan inssistä. Tosin teillähän oli noita plussia tullut jo luomuna, joten teillä oli hyvät mahkut nytkin plussata - yhtään onneanne vähättelemättä. Nyt toivon että kaikki menee hyvin loppuun saakka.

Nautihan täysillä olostasi!

Lilium

Vierailija

En voinut olla tunnistamatta sinua:)Yritän kans vierailla tällä sivulla mut jostain kumman syystä kone tökkii pahasti just ja ainoastaan täällä:(

Meen huomenna sinne sairaalalle,ilmottelen sit sulle miten menee.Kait se täytyy käydä ne lääkkeet sieltä kun lähiapteekista niitä tuskin saa.

Toivon todella et sulla nyt tärppäis,ja mukavahan tuo ois itekkin saada se plussa!Saataspa leikkikaverit:)

Mulla yrittää pistää flunssaa päälle,kurkku kipeä ja nuha..yritetäähän näkyillä vaikka loppuviikosta:)

Mones kp alotitkaan piikitykset ja mones kp kävitkään ekassa ultrassa?Menneepi pääkoppa ihan sekasin näistä ajatuksista.Onnellinen,pääsit jo piinistelemään!!!Tulen perässä:)

payne79 eli h,tiedät varmaan:)

Vierailija

moips!ihanaa että löyty mullekkin piina kaveri!

mulle kans tuex luget anettiin jotka alotan sunnuntaina,mulla edellisen raskauden kanssa oli myös luget ja jos sattus tärppäämään niin alotan disperin 100mg/pvä....

menispä nämä 2vk nopeesti tosin meinasin tehdä testin jo ensi vk sunnuntaina

ilmottele mitä kuuluu.

Vierailija

Torstaina tehtiin inssi, eli ilmeisesti nyt siis on pp1? Kahden viikonpäästä perjantaina pitää testata. Kaksi munista näkyi keskiviikkona. Kooltaan ne olivat silloin jo yli 20 mm. Toivottavasti eivät irronneet liian aikaisin Sain keskiviikkona myös pregnyl piikin. Clomit on syöty ja nyt on vuorossa lugesterolit. Mahassa on ollut tänään ihme tuntemuksia.

Takana on 4 kiertoa pelkillä clomeilla ja Teroilla, munatorvet auki. Toiveet on korkealla.

Vierailija

Uhkasit aiemmin muistaakseni testata jo nyt sunnuntaina? MItä tuntemuksia. Entä Lilium? Onko ollut muita kipukohtauksia? Aika hurjaa jos kiinnittyminen aiheuttaisi noin kauheat kivut.. Toivotaan silti että kinnittymisestä johtui.

Itsellä oireet ovat minimaaliset: Ylösnoustessa huippaa silloin tällöin, hyvin pientä kipuilua munasarjojen kohdalla ja ihan pintä ajoittaista " jomotusta" rinnoissa. Inssin jälkeen oireet olivat paljon selkeämpiä, taisi kai sitten johtua pregnyl piikistä. 5 aamua testaamiseen, jos ei vuotoa sitä ennen ilmene.

Vierailija

löytyihän teitä muutama piinailemaan seuraksi=)

mulla menossa pp 3(kait?)vähän rintoja aristaa....voiskohan olla jo raskaus oire...ei kai sentään näin nopeesti?

aika menee tosi hitaasti ei malttais millään oottaa vielä puolta toista viikkoa et sais testin tehä...heikko hermoinen kun olen ni ihan varmaan teen jo aikasemmin.

Mites muilla menee näin sunnuntaina?

oireita???

hende84 kp15/pp3

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat