toispuoleinen maha?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mä olen huomannut että mulla on oikea puoli mahasta aina " kovempi" ja vähän toista puolta korkeammalla. Samoin kun tulee suppareita, ne tulee juuri tälle oikealle puolelle. Vasen puoli pysyy normaalina.

Olen miettinyt että onko vauva aina vaan sillä puolella mutta vauva kyllä tuntuu potkivan milloin minnekin mutta oikea puoli masusta vaan tuntuu " täydeltä" ja näyttää kohonneelta toiseen puoleen verrattuna.

RV nyt 26+3. Onko muilla tällaista " toispuolisuutta" ?

Kommentit (2)

Vierailija

Mun esikoinen (nyt 1v2kk) oli koko loppuraskauden vaan ja ainoastaan oikealla puolella, jalat mun kylkiluiden alla. Pepunkin tunsi melko selvästi tossa oikealla. Että ihan normaalia varmaan, lapsi asettuu mukavasti jommalle kummalle puolelle, eikä ainakaan lopussa enää mahdukaan juuri " vaihtamaan puolta" .

Vierailija

mulla on koko raskauden ajan ollut ns. toispuoleinen raskaus. Ja myös oikealla puolella. Jotenki toi oikea puoli tuntuu " täydemmältä" , kun vasen. Ja suppareitten aikana AINA oikealla puolella on mahoton " möykky" Potkut kans tuntuu vähän mihin sattuu. eli raskausviikkoja on nyt 28

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat