Rakenneultrassa sukupuolet selville?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

HEIPPATIHEI!

Meillä oli rakenneultra kolme viikkoa (rv 18+3) sitten ja silloin ei lääkäri osannut veikata sukupuolia. Ei ollut selviä merkkejä sukupuolista näkysillä tai sitten asennot oli huonot kai? Kovasti olisin halunut jo tietää, toisin kuin esikoisesta aikoinaan. Itse mietin, että taitaa olla todennäköisempää, että siellä on tytötylleröitä :) kun eikös pippeli erotu jo aika selvästi noilla viikoilla? Onko teille muille jo kerrottu rakenneultrassa sukupuolet?

Cikuriina ja Vimpulat rv 21+2 (ekaa äippäpoliaikaa ja uutta ultraa rv 24+ odotellessa ;)

Kommentit (6)

Vierailija

Rakenneultrassa selvisi ainoastaan A sukupuoli, ei siitä B-n pippelista ollut paljon apua, kun napanuora meni suora sen yli ja lääkäri ei nähnyt sitä.(24v. ultrassa)

Mutta kyllä ne sukupuolet vielä kerke vaihtua:P

Vierailija

että tyttö ja poika köllivät masussa. olin itse etukäteen vähän skeptinen, että mahtaako jo näkyä varmuudella. mä olin sellaisessa tunnin kestävässä rakenneultrauskoulutuksessa " koekaniinina" , jonka suoritti Hyasin oma erikoislääkäri, joka on tehnyt tutkimuksiakin rakenneultrauksesta yms. hän sanoi heti parin minuutin jälkeen,että haluanko tietää sukupuolet ja halusin. sanoi, että " toinen on poika, tuossa on pippeli pystyssä" ja näkyikin ihan selvästi. toisesta heitin ilmaan, että " se toinen on sitten tyttö" ja hän vahvisti, että on. koulutettaville lekureille hän käsittääkseni näytti munasarjat, koska totesi vain, että " tämä toinen on tyttö, kuten tästä selvästi voidaan todeta."

Lisäksi otettiin pätkä 4d-ultraa samassa yhteydessä ja siellä se vaan vahvistui.

Vierailija

Lääkäri esitti kyllä arvauksen rakenneultrassa, mutta ei nähnyt ihan varmasti. Sanoi, että kannattaa kysellä myöhemmissä ultrissa, kun sitten näkee usein selkeämmin, mitä jalkojen välissä on. Käytiin 4D-ultrassa ja siellä selvisi, mitä on tulossa ja oli samaa, kuin rakenneultrankin perusteella veikattiin. :)

Mia79 ja masumöyrijät rv 32+4

Vierailija

Rakenneultraan sukuelimet ovat kehittyneet niin että pitäisi jo erottaa. Vauva voi olla kuitenkin hankalassa asennossa ja siksi ei pystytä aina varmuudella sanomaan.

Joskus myös sukuelinten kehityksessä voi olla poikkeamaa ja siksi voi olla vaikea sanoa kumpiko sukupuoli on kyseessä. En kerro tätä mitenkään pelotellakseni, vaan siksi, että näin kävi meidän pojan kohdalla. Toinen lääkäri veikkasi ultrassa poikaa, ja toisen mielestä oli tyttö. Synnyttyä selvisi, että pojalla on hypospadia ja se vaatii myöhemmin leikkausta.

Tällainen on tietenkin harvinaista, mutta kun omalle kohdalle sattui, niin oli hyvä,että oli asiasta edes kerran aiemmin kuullut.

Muuten molemmat muksut on " täysin" terveitä.

Vierailija

En muista kyllä käyntikertaa, mutta meille kerrottiin sukupuolet aika aikaisessa vaiheessa. Tietysti kysyttiin, että halutaanko tietää. Olisko ollut tuo rakenneultra, joka mulla oli tosin rv 20. Meillä on siis poika ja tyttö ja sen pojan osasin itsekin nähdä, kun näytettiin. Tyttö on kai aina vähän epävarmempi määritellä, mutta meille kyllä sanottiin, että on varmaa, että on molempia. Silti aika varovasti niitä vaaleanpunaisia vaatteita ostin..

Voihan tietysti olla, ettei sukupuolet ole näkyneet selvästi.

Äh, huuot kuuluu..

=) Clefairy

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat