TTT:t, TP:t ja Kesäkertut :´(

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=darkviolet]Eilen aamulla alkoi sitten vuoto, joka jatkuu yhä. Kävin eilen ultrassa. Kohtu on kasvanut, mutta muuta ei voi tässä vaiheessa sanoa. Niin alussa mennään. Alkuraskauden vuoto ja kesken kai menee...

Vaikka neuvolatäti lohdutti, että onhan toisilla alussa vuotoa. Minä en jaksa uskoa, siksi kirjoitinkin, että kesken menee.

Olo on tosi lohduton ja pidän maailmaa epäreiluna, MIKSI toisen kerran peräkkäin. Miksi meille.

Kamalinta vaan seurata tilannetta ja elää epätoivossa. Jos vuoto lisääntyy tai tulee kipuja mitä en kestä niin päivystykseen. Ainoa mitä voin tehdä on olla vaan ja ottaa rauhallisesti. Mutta jos keskenmeno tulee niin se tulee sille ei voi mitään.

Sanoja ei ole, vain kyyneleet ja usko huomiseen mennyt. Mistä sitä voi tietää kuinka paljon vuotoa saa tulla, että vielä kaikki päättyisikin hyvin. Ulkopuolinen tämä nyt ei kerta ole, kun kohtu oli kasvanut.

Toisaalta toivon, että vuotaisi itsekseen ettei tarvisi lääkkeellistä tyhjennystä tai kaavintaa. Mutta millaisia kipuja tässä sitten voi tulla tai voiko tämä mennä kesken ettei tulekaan? Kuinka kauan tätä vuotoa kestää? Kysymyksiä joihin ei ole yhtä ainoaa vastausta.

Poistun nyt maisemista. Tullenen kertomaan miten kävi, kun joskus saan tietää. Uusi ultra on joskus edessä ja testit onko raskaus ohi.

Toivon kaikkea hyvää teille.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Koita levähdellä, nosta jalat ylös ja juo paljon kylmää vettä, neuvoi lääkäri esikoisen kohdalla samassa tilanteessa esikoisen kohdalla. Ja me saatiin monien vaiheitten ja sairaalareissujen jälkeen terve vauva!

Yritä jaksaa katsella kirkkaampaa huomista - Ajattelenn sua täällä lämmöllä ja isoin halauksin.

Vierailija

Vuoto voi olla vain alkuraskauden oire, itselläni on ollut 5 lapsen odotusaikoina 2:n aikana alkuvuotoa ja hyvin on menneet loppuun saakka.

Vuodon määrä on niin yksilöllistä , että sitä ei tosiaankaan voi kukaan sanoa , mikä on normaalia.Kaikella on syynsä ja tarkoituksensa. Sille vaan ei voi mitään. Itse 3 keskenmenoa kokeneena , voin vain sanoa, että koskaan en niitä unohda, mutta niiden yli olen päässyt jotenkuten ajan kanssa. Voimia Sinulle ja älä vielä luovuta!

Vierailija

Voi ei!

Koita tsempata, ehkä se on vain jotain muuta! Peukut pystyyn ja varpaat myös. Kyllä siinä voi käydä vielä hyvinkin! tule kertomaan kuulumisia kun jaksat!!!!

T:Lilli81

Vierailija

[color=darkviolet]Kävin sitten tänään äitiyspolilla, kun en jaksanut miettiä mikä on. Soitin ja sanoivat, että saan tulla milloin vaan, koska minulla on lähete valmiina.

No eipä siellä selvinnyt mitään! Tosi hyvä ultralaite, mutta kun tämä on niin pirun alussa niin ei voi tietää. Kaavintaan ei passitettu, kun ei voi sulkea pois etteikö joku olisi kehittymässä. Kahen viikon päästä menen uudestaan, jos sitten jotain jo näkisi.

Otti varulta tulehduskokeen. Yäk eipä oo ikinä otettu ja tuntu tosi ilkeelle virtsaputkessa. . .kohdunkin paineli, mikä on aina inhottavan tuntusta myös. Ole siinä sitten rentona!! Hyvähän se on, että tutkitaan, mutta tulee mietittyä, että kaikkeen sitä joutuu.

Verikoe viimeisenä ja onneksi kaikki verenkuvassa ok. Hemppa oli 139, joka on multa tosi hyvin.

Nyt sitten odotan, että tulis 9.11 pian. Jos tulee rankemmin vuotoa tai kipuja niin sitten tietenkin meen heti. Mutta rauhallisena pitäisi vain odotella. . .

Vuotoa tulee, miten sen nyt osaisi sanoa minkä verran. Niin kuin olisi menkat. No senkin määrä vaihtelee meillä jokaisella. Side ei mene märäksi, mutta kun käyn aika tiuhaan vessassa välillä niin pönttöön tulee mitä tulee. Keskiviikkona oli rusehtavaa ja toivoin jo tietenkin, että se loppuisi. Alkuraskauden vuodot ovat kuulemma yleisiä, kun lekurilta tuli tivattua kaikenlaista, mutta mitäpä tuokaan auttaa. Katsotaan miten käy.

Kiitos tuestanne, sitä ei ole koskaan liikaa :`)

Vierailija

Ei voi olla totta... :( Suurensuuri, lämmin lohdutushalaus sinne murheen ja epätietoisuuden keskelle!!! Pidän vielä ihmeen puolesta peukkuja vaikket itse sitä nyt jaksaisikaan, voin kuvitella, että on vaikea jaksaa toivoa jos se noin sitkeästi vuotaa. Olen niin pahoillani että joudut taas vastakkain tällaisen asian kanssa...

Tule kertomaan voinnistasi kun jaksat, siihen saakka olet ajatuksissamme!!

Lämmöllä, Lisel (TTT)

Vierailija

Tosi ikäviä uutisia! En osaa sanoa muuta kuin että toivotaan parasta, halauksia! Tulehan ilmoittelemaan kuulumisia kun jaksat! Voimia tulevaan!

Kölli TP:stä

Vierailija

Paljon halauksia ja rutistuksia sinulle. Ja voimia tähän koettelemukseen. Koita jaksaa ja pidän peukkuja, että olis vaan jotain kiinnittymisvuotoa tms. eikä sitä pahinta.

Quest955

Vierailija

Toivottavasti ei kuitenkaan keskenmenosta ole kyse. Mutta kyllähän niitäkin meille odottaville aina välillä tulee, vaikkei toivoiskaan... Jos katsot perjantain kuulumisia, aika monella loppujen lopuksi on tuhrua. Mut onko sulla sellasta oikein reilua vuotoa? Mulla oli kohtalaista ekassa raskaudessa (lue perjantaista), kesti 5-7pv, muttei menny kesken... Mut kenpä sen tietää. Voimia kaiken keskellä, kävi miten kävi. Onneksi tiedät, että pystyt tulemaan raskaaksi uudestaankin, jos nyt keskeytyy. Jos se nyt yhtään lohduttaa. Mutta on niitäkin, jotka eivät koskaan saa kokea edes hetken olevansa raskaana. Elämä voittaa kuitenkin, surujenkin jälkeen!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat