ebayn käyttäjät!

Vierailija

Miten kauan olette joutuneet odottelemaan " laskua" myyjältä? Kun eikö se pay now -nappi toimi oikeastaan vain siinä maassa, jossa huutokohdekin? Mulle on ainakin Englannista tullut aina erillinen lasku, mutta nyt myyjä ei oo kommentoinut mitään kolmeen päivään, ja kuitenkin kohteessa luki, että odottelee maksua vain muutaman päivän. En mä viittis aiheetta negaa ottaa, kun oon laskua jo pari kertaa pyydellyt. Ja aikaeroa ei oo kuin se 2 h.

Kommentit (4)

Vierailija

Toimii ihan joka paikassa ympäri maailmaa se pay it now napiska. Eli mistä ostit, kai sulla on paypal, mikä oli maksutapa, tiesitkö huutaessasi mitä on postikulut, voititko huutamalla, vai buy it now? Eli jos ei mene napiskalla suoraan, meneekö sun oman sivun kautta, tai sitten menet paypaliin sun omalle sivulle ja maksat sen suoraan sieltä. Toimi ripeästi, nyt ei haluta negaa. Mihin ne on lähettänyt tän " laskun " aikaisemmin?

Vierailija

Silloin voi tosiaan heti ilman mitään laskunpyytelyjä käyttää sitä pay now-napiskaa (jos on paypal tietenkin). Itse käytän usein pay now-systeemiä.

Vierailija

ja oli mainittu postarit Eurooppaan. Outoa, ettei toi myyjä vaan vastaa MITÄÄN mun kyselyyn, ei neuvo ees, että paina vaan pay nowia. (Kysyin, että teenkö tuon). Nyt jo mietin, että viitinkö maksaa, jos ei se sit postita, ku ei vastaa noihinkaan. Positiivista kommenttia sillä on sadoittain vai oliko peräti yli tuhat... Mä oon ostanu vasta pari hassua juttua, niin en uskaltanu heti kylmiltään koettaa pay nowia.

-ap-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat