Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Britney kuukausi synnytyksestä

Vierailija

http://p099.ezboard.com/fjjboardfrm12.showMessage?topicID=93416.topic

Aika hyvin vatsa vetäytynyt, mulla kesti paljon kauemmin.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

kyllä siinä ajassa joillain jo vatsa palautuu.. itselläni kesti kolme viikkoa kun mahduin entisiin farkkuihin... ei se ole mikään ihmettelyn asia, kaikilla on erilainen roppa! =)

Vierailija

Itse olin ja olen nyt samoissa mitoissa kuin Britney hoikkana, raskausaikana tuli 15 kg jotka lähti nopeasti - ja mahan vetäytyminen kesti useamman kuukauden kaikesta tästä huolimatta. Ja mistään roikkuvasta nahasta ei ollut kyse.. Eiköhän se ole ihan yksilöllistä.

Vierailija

" En tiennytkään, että imettäminen kuluttaa niin paljon kaloreita! Harmi kun en tajunnut imettää, ensi kerralla kyllä aion." : DDDD

Vierailija

Vatsanahan kiristyksiä ei TODELLAKAAN tehdä sektion yhteydessä. Sektio on keskisuuri vatsan alueen leikkaus, jonka yhteydessä ei todellakaan aleta urheilemaan millään nahan leikkauksilla. Taidat olla kateellinen vaan? Ei kai se ole Britneyn vika, jos hän ei turvonnut raskauden aikana muodottomaksi palloksi vaan paino nousi sen normaalin 10-15 kg? Tällöin myös vatsanahka palautuu ihan normaalisti aika nopeastikin. Ei mullakaan ollut esikoista odottaessa kuukausi synnytyksestä enää mitään roikkonahkaa, vaikken todellakaan Britneyn mitoissa ollutkaan.

Vierailija:

Lainaus:

Julkkis-sektioonhan kuuluu nahan kiristys jo sektion yhteydessä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat