Kauhea opiskelukaveri, mitä tehdä?

Vierailija

Aloitin syksyllä jatkotutkinnon oman alani opintoihin liittyen. Meidät on jaettu pienempiin työskentelytiimeihin, joissa ratkomme yhdessä annettuja tehtäviä. Omassa tiimissäni on yksi aivan avohoitopotilaan kaltainen tapaus... En tiedä miten selviän, jos joudun joka päivä häntä näkemään.

Miehellä on hullun katse silmissä, likaiset vaatteet, rasvainen tukka ja hän haisee hielle. Joka päivä hän häiritsee opettajia välikommenteillaan ja lähettelee tiimimme jäsenille omituisia pitkiä sähköposteja yksityiselämästään. Joskus hän saattaa sanoa päin naamaa todella törkeitä asioita, esim. jotain seksuaalista (hän näkee naiset ilmeisesti jotenkin alempiarvoisina). Mies on kuitenkin paperilla erittäin älykäs ja selviytyy kaikista tehtävistä leikiten. Sosiaalista älykkyyttä hänellä onkin sitten pyöreä nolla.

Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä? Muutkin kuin minä alkavat olla jo aika väsyneitä tilanteeseen.

Kommentit (11)

Vierailija

voisitko jutella koululla jonkun kanssa luottamuksellisesti asiasta? Kyllähän tuosta pitäisi miehelle sanoa, ettei tuollainen käy laatuun.

Vierailija

mutta en voi välttyä näkemästä miestä. Jotenkin hän on vielä ottanut minut kohteekseen: tulee juttelemaan, seuraa minua kahvilaan yms., eikä ymmärrä, jos viestitän, että en halua hänen seuraansa. Kaiken huippu oli, kun hän jäi naisten vessan ulkopuolelle odottamaan.

Voikohan tuollainen olla vaarallinen? Mitä tapahtuu, jos sanon oikein ilkeästi, mitä olen hänestä mieltä ja käsken häntä jättämään minut rauhaan?

t.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat