Katselin tänään kaupungilla noita ihailtuja Reimatecejä.

Vierailija

Mun makuuni värit olivat vähän tylsiä, sellaisia ihan perusvärejä. Ei ulkonäkö tietty tärkein ole. Mutta kun valinnanvaraakin on olemassa, niin voihan sitä muutakin kuin Reimatecin ostaa..

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Ihmettelen suuresti tuota termiä " perusväri" , koska itse en sitä yhdistäisi Reimateciin. Olen ostanut Reimatecejä nimittäin juuri sen vuoksi, että inhoan sini-puna-keltainen linjaa, joita suurin osa haalareista on. Reimateceissä on kauniit murretut sävyt, marjapuuronpunaista, vanhaa vaaleanpunaista, beigeä, harmaata jne.

Vierailija

Katselin lastenvaateliikkeen Reimatecejä, siinä oli kokobeige, suklaanruskea, vaaleansininen ja marjapuuronpunainen. Minusta tosi kauniit, yksiväriset.

Muita mitä olen katsellut ovat ainakin Remu, Jonathan ja Lassie, mutta ne ovat kaikki ihan liian kirjavia värihässäköitä minun makuuni. Mutta otan toki vinkkejä vastaan, ainahan se on kiva jos on vaihtoehtoja. Mutta kun täällä vaan toitotetaan sitä että " nätimpiäkin on" mutta kukaan ei kerro että mitä ne ovat?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Itselläni ei ole oikein tietoa muista kosteussuojahaalareista eikä varsinkaan siitä, mistä saisi nätimpiä. Ei Reimatecit minustakaan maailman kauneimpia ole, mutta laatu on ollut tosi hyvää. Uskon, että muissakin olisi, jos vain tietäisin, mitä muita merkkejä ja malleja on olemassa.

Kauneus on toki katsojan silmissä, ja minusta ainakin kausittain vaihtelee tuo kauneus tai rumuus eli en osaa sanoa että joku merkki olisi aina ruma ja toinen aina kaunis.

Kosteussuojahaalareita on ainakin Remulla, Travallella, Lassiella ja Lennellä Reiman lisäksi. Näistä Lassie on varmaankin halvin. Meidän muksulla yhdet lassietecit on olleet, ja olin niihin tosi tyytyväinen.

Nyt ostin Stockan hulluilta päiviltä Lenne-haalarin, ja siinä hinta-laatusuhde on mielestäni myös kohdallaan tolla 39 Euron hinnalla.

Vierailija

On turvallisempikin väri kun erottuu maastosta! Miksi lasta ei saisi pukea iloisiin väreihin, ei mene montaa vuotta kun värit ja kuosit muuttuvat niin tylsiksi että saa vain hakemalla hakea jos värejä haluaa. Kouluikäisten vaateosastot on ainakin niin pullollaan hautausmaatavaraa, että minä aion pukea lapseni värikkääksi sen pienen ajan kun voi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat