Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiustenlähdölle ei näy loppua!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko muilla samaa ongelmaa?

Mulla alkoi hiuksia lähtemään kun vauva oli 4kk vanha ja

vielä vaan jatkuu vaikka vauva jo pian 9kk.

Imetys meillä alkaa olla loppusuoralla.

Mulla on pitkät hiukset, mutta täytyy nyt varmaan käydä katkomassa

kun on niin kovasti ohentuneet =(

Ajattelin kokeilla tuota prioriniä. Onko jollain siitä kokemuksia?

Mikä muu voisi auttaa??

Kommentit (7)

Vierailija

Tyttö oli myös jotain 4-5kk kun alkoi ja nyt 9kk eikä pariin kuukauteen ole enää hiukset lähteneet. Eli yhtäkkiä vain loppui hiustenlähtö.

Vierailija

Hiustenlähtöä saattaa esiintyä puolisen vuotta imetyksen jälkeen -kärsivällisyyttä siis =)

Kyllä ne hiukset sitten taas vahvistuu!

Tansku, muksut *3 & vaavi rv 32+0

Vierailija

Kyllä se siitä imetyksen loppumisen jälkeen alkaa helpottaa.. Itse kävin pätkäsemässä hiukset kun tuntui että pitkiä suortuvia oli joka paikassa. Vieläkin niitä lähtee mutta jo vähemmän (imetyksen lopettamisesta pari kk)

Vierailija

Mulla on lähtenyt hiuksia ihan tukottain, välillä on itkut päässy kun seison peilin edessä tukko hiuksia kädessä. Kävin jo lääkärissäkin kun tuntui niin hurjalle tuo hiusten lähtö, oma lääkärini laittoi mut ihotautilääkärille, joka otatti pinon verikokeita, niistä ei löytynyt mitään poikkeavaa, lohdutteli vaan ja toivotteli malttia...

Itsekin olen ajatellut priorinia, mutten ole vielä saanut aikaiseksi mennä apteekkiin, rogainea kokeilin, mutta mulla alkoi päänahka kutiamaan ihan mielettömästi, lääkäri sanoikin siinä olevan jokin semmoinen lisäaine joka ei näköjään mulle sovellu.

Eilen kävin pätkäsemässä pitkät hiukseni lyhyiksi, tuli kyllä hyvän näköiset, vaikka itse sanonkin, " entiset" olivat niin kahlot ja kurjan näköiset.

Vierailija

Ny tuli sitten paketti prioriniä haettu eipä siitä luultavasti ainakaan

haittaa ole. Kampaajalle tässä kyllä silti täytyy mennä katkomaan

kuivat ohentuneet latvat pois ja vähän enemmänkin.

En muista että esikoisesta olisi näin tukka lähtenyt. Ei ainakaan näin paljon.

Olen myös miettinyt että pitäisikö lääkärillä käydä, mutta katson nyt

vielä yhden kuukauden josko tämä loppuisi kun tuo imetyskin kerran loppuu.

Kiitokset vaan kaikille vastanneille =)

Vierailija

hiustenlähtö alkoi pian synnytyksen jälkeen ja jatkui n. puoli vuotta. Sen jälkeen tilanne on normalisoitunut, vaikka kyllä imetän edelleen (lapsi 10kk).

Aikamoinen hormonimyrsky on tuo raskaus+synnytys+imetys, mutta eiköhän se ennen pitkää laannu itse kunkin kohdalla..!

Uusimmat

Suosituimmat