Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kastelahjagallup

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ostitteko itse lapsellenne lahjan ristiäisiin? Onko se yleensä tapana? Jos ostitte niin mitä?

Millaisia lahjoja saitte vierailta? Entä onko hyviä lahjavinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija

Tytär sai vauvakirjan, valokuvakehyksen, tinaisen korurasian, kaksi kaulaketjua + riipukset, lusikan, rahaa ja kastesormuksen.

Poika sai kummilusikan, valokuvakehyksen, hopeisen nokkamukin, hopealusikan, vauvakirjan, kaksi kaulaketjua + riipukset ja vaatteita + muita tarvikkeita.

Vierailija

Lahjaksi ipana sai mitan, johon saa valokuvia. Kastealbumin, jossa nimi, syntymäaika ja mitat, hopeisen kastetodistuskäärön ja rasiat eka hampaalle ja hiustupolle. Meillä ainoastaan kummit antoivat lahjoja. Isovanhemmille oli sanottu, ettei tarvitse, kun ne on avustaneet niin paljon muutenkin. Meillä olikin pienet ristiäiset, mukana vain kummit ja isovanhemmat.

Vierailija

Kummeilta ja muilta sukulaisilta poika sai

Pituusmitan, johon saa valokuvia kehyksiin ja tossa on hopeisella laatalla nimi ja syntymäaika

Rasian, johon voi tallettaa muistot, ja siinä on myös soittorasia ja tilaa kahdelle kuvalle

Kummilusikan

Hopeiset kehykset, jossa sukupuu

Rahaa talletettavaksi vauvan tilille

Vaatteita

Huovan

Pehmolelun

t. Kaisastiina

Vierailija

Vierailta sai tinakehyksiä 2, kummilusikan, kultaisen sydänriipuksen ketjulla, kristallimaljan, hop.kakkulapion, vaatteita, kirjan, nallen.

Vauvakirjaa ei saanut (' onneksi' ), sen kävin itse valitsemassa ja ostamassa. Olkoon se sitten vaikka lahja:)

Vierailija

Tyttömme sai: 6 hopealusikkaa, lahjakortin vauvahierontaan/vyöhyketerapiaan, kastelautasen, vauvakirjan (muumi-aiheisen), kastesormuksen.

Lahjakortti oli kiva lahja, samoin vauvakirjaa on ilolla täytetty. Kummilusikkaa/kehystä jäin kaipaamaan...

Vierailija

tosin vauvakirjan ostin jo etukäteen itse. Vauva sai:

-valokuva-albumin

-kummilusikan

-ihanan puputaulun kauniisti kehystettynä

-vaatteita

-pehmoja, leikkiautoja (lapsivieraat toi omia paketteja ;))

-rahaa pankkitilin pesämunaksi (isovanhemmat ovat antaneet muillekin lapsille)

-astioita, aterimet

-potkuauton, samaa merkkiä kuin isillä ;)

Uusimmat

Suosituimmat