en tiedä kuuluuko tälle palstalle...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

minulla on kierukka ollut 2 vuotta,menkat ollu aina tosi runsaat.Nyt edelliset oli elokuun puolen välin jälkeen(en muista tarkkaan,en pidä ikinä kirjaa) ja 3 vkoa sitten tuli todella vähän n.2pvää.Olen tehnyt kaksi negatiivista testiä.Onko kenelläkään kokemusta!?Miten kierukka vaikuttaa tuloksen näkymiseen?Kannattaisko vaan odotella?Itse kuvittelen mahaani jo isommaks,ja muutamana iltana on maha pingottunut niinkuin harjotussupistuksien aikana.Auttakaa,Paniikki!!!

Kommentit (1)

Vierailija

Luulis kyllä,että testit näyttäis jos olis raskaana, mutta ei sitäkään aina tiedä. ootko aatellu käydä lääkärillä tai ootko jo neuvolaan soitellu? Ja noista menkoista kannattaa laittaa kyllä kalenteriin ruksit. mä oon merkinny alusta asti. Mäkin oon täs pähkäilly, että viitsiikö ostaa testin kun edelliset menkat oli nyt aika niukat, yöllä ei vuotanu ollenkaan ja päivisin vain pyyhkies tuli verta, muttei paljo siteeseen asti.olis pärjänny pikkuhousunsuojilla.No, kävin nyt hakemas testin, mutten tiiä koska teen. voipi olla että linkaisen ens viikolle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat