Kuinka pian keskenmenon jälkeen raskaaksi ja onko kaikki mennyt hyvin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Laitanpas tällekkin puolelle.Elikkä itselläni keskenmenosta pariviikkoa,vuoti ihan omillaan pois en siis tarvinnut kaavintaa enkä lääkkellistä tyhjennystä.Ja pongasin jo nyt oviksen siis ihan oikeaan aikaan kun olisi muutenkin pitänyt tulla.Voinko jo nyt raskautua vaikka kuukautisia ei ole vielä keskenmenon jälkeen tullut?Eli mitenkäs toiset keskenmenon kokeneet olette raskautuneet ja onko kaikki mennyt ok? Kiitos kaikille jotka kehtaa vastata tähän.

Kommentit (13)

Vierailija

itselläni viides kierto km:n jälkeen toi tuloksen, joka on nyt

7-viikkoinen poika tuhisemassa sängyssään:)

yksi kierto pidettiin yritystaukoa, keskenmeno oli viikolla 12 ja kaavittiin

voimia uuteen yritykseen

molli

Vierailija

ja kaikki meni hyvin. Meni vielä niin et, aloitin kuukausi km jälkeen pillerit, kun oli sellaista vuotoa. Söin 3 viikkoa pillereitä, sit ei tullutkaan menkkoja. Ja olin raskaana...

Olin tullut km ja pillereiden aloittamisen välissä.

Et näin!

Vierailija

eli sikiö oli kuollut jo pari vkoa aiemmin ennen kuin se huomattiin ja jouduttiin siis kaapimaan. Lääkärien suositus vaihteli 1-3 menkkoihin, jotka olisi syytä odottaa ennen uutta yritystä. Odotimme tarkoituksella kahdet menkat. Tulin heti ekalla yrittämällä raskaaksi ja kaikki on mennyt hyvin. Huomenna on laskettu päivä...

camsu ja rv 39+6

Vierailija

Sain keskenmenon alkuraskaudessa rv 5+1 ja vuoto oli aivan normaalien menkkojen oloista. 9pv vuodon alkamisesta olin kontrollissa ja kohtu oli itsestään tyhjentynyt ja uusi kierto hyvässä vauhdissa ja kaksi hyvin kasvavaa munarakkulaa. Lääkäri ei käskenyt pitää mitään taukoja vaan toivotteli onnea, että tärppäilis vaikka heti.

Plussan testasin uudelleen jo 3vk 3pv vuodon alkamisen jälkeen. Nyt on menossa rv 14+2 ja kaikki on mennyt mallikkaasti. Kierto palautui heti ja oli ilmeisesti lyhyt kierto kun niin aikaisin plussasin.

Pahoitteluni keskenmenosi johdosta ja toivottavasti teillä pian tärppää uudestaan.

Vierailija

Itselläni 3 perättäistä keskenmenoa viikoilla 6+, 6+ ja 15+. Tämän viimeisimmän jälkeen meni uudelleen raskautumiseen peräti 14 kk, mutta nuo edelliset onnistuivat suht nopeaan.

Mahdollisuudethan ovat aina olemassa jos vain olet ovuloinut. Nyt olen uudelleen raskaana ja meidän viidennen tyttösen la on 9.11 ja kaikki on mennyt satunnaisia veren tiputteluja lukuunottamatta ilman km:n uhkaa. Muuta vaivaa toki on ollut =).

Toivon pikaista onnistumista

Rapuäiti

Vierailija

Mulla oli km 11/04 ja kaavittiin. 6viikon päästä tuli menkat ja vajaa pari viikkoa ennen sitä havaitsin oviksen. Tiedä sitten, olisinko tullut raskaaksi vai en, mutta menkat oli niin niukat että luultavasti ei ollut kunnolla limakalvoa johon kiinnittyä. Mutta seuraavasta kierrosta tulin sitten aivan varmasti raskaaksi ;) ja kaikki meni loppuun saakka hyvin. Rv 5 vuosin tosi reilusti, mutta np-ultrassa selvisi että se johtui istukasta joka oli silloin vielä niin lähellä kohdunsuuta. Nousi sitten raskauden edetessä kuitenkin.

Eli raskaaksi voi tulla keskenmenon jälkeen nopeasti ja kaikki voi mennä hyvin!

Stemppiä!

Vierailija

Itselläni oli 3 perättäistä km:a ennen tätä raskautta. Ekan km:n (keskeytynyt km, kaavittiin) jälkeen ehkäistiin, mutta toisen km:n jälkeen ei ja uusi raskaus alkoi vajaa 4 kuukauden kuluttua. Kyseinen raskaus meni kesken keväällä (keskeytynyt km, joka hoidettiin lääkkeillä) ja uusi alkoi heti, suunnilleen ekasta yhdynnästä :) Nyt on menossa rv 28. Minä, vaikkakin kokemusta takana, luulin ettei heti km:n jälkeen tule helposti heti raskaaksi, mutta asia onkin kuulemma päinvastoin!

Vierailija

Tulin suoraan km:n kaavinnan jälkeen raskaaksi. Ei yritetty, surtiin vielä edellistä enkelivauvaa mutta elämä yllätti ja antoi uuden lahjan. Nyt mennään 30. raskauviikkoa ja kaikki on ollut ok. Tosiaan laskettu aika saatiin vasta ekassa ultrassa kun ei niitä menkkoja ollut mistä määrittää..

Rouva ja " nyyrikki"

Vierailija

Heips,

Itse tulin raskaaksi heti keskenmenon jalkeen. Ei siis menkkoja valissa. Ja nyt menossa melkein 36 rv ja kaikki hyvin :).

Ongelma on lasketun ajan maaritys jos ei oo menkkoja valissa, mutta ultralla sekin selviaa.

Tsemppia!

Vierailija

Tulin raskaaksi heti ekasta kierrosta km:n jälkeen. Siinä kävi vielä niin, että sain itse tietää raskaudesta vasta joskus viikolla 7 tai 8 kun siinä välillä tiputteli semmoiset 6 päivän valemenkat. Pääsiäisenä sitten ihmettelin kun ei punaviini maistu ja valkosipuli yököttää... Nyt onnellisesti viikolla 37 odotellaan pikkukakkosta syntyväksi ja kaikki on mennyt hienosti. Onnea sinullekin odotuksen odotteluun!!!

Vierailija

Mulla oli keskeytynyt km rv9+2. 5 viikkoa kesti vuoto ja yritys aloitettiin heti vuodon loputtua, mutta sitten tuli kuitenkin ne ekat menkat. Joukossa oli vielä kudoskappaleita, joten päättelin, ettei kohtu ollut vielä valmis. Seuraavassa kierrossa sitten raskauduin, vaikka lämpöjen perusteella luulin, etten ollut edes ovuloinut. Pahoittelut sulle keskenmenon johdosta. Aika positiivisia kokemuksia sait kuitenkin tällä kyselyllä, eli toivotaan sullekin nopeaa raskautumista!

ps. Ninni78, onneksi olkoon! En tiedä muistatko mua haahupuolelta, mutta sun nimimerkki on tuttu. Onnea uuteen raskauteen!

coco-koala 12+6

Vierailija

Ensin mulla oli km rv9 joka kaavittiin ja heti tunsin ovulaation parin viikonpäästä... yritettiin ja olin uudestaan raskaana, mutta se meni sitten rv6 kesken. Sitten odotettiin kolme kuukautta ja ekasta kierrosta tärppäsi taas... nyt sitten menossa vasta rv5+1

Vierailija

Mulla kesti kaksi ja puoli vuotta keskenmenon (rv 13 todettiin keskeytynyt keskenmeno) jälkeen tulla raskaaksi. Asiaan vaikutti varmaankin esim. ikä (täytän kohta 38) ja miehen hiukan huonot uimarit.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat