Opiskeluaikana dyykkasin roskiksia, ja tarjosin kavereillenikin (heidän tietämättään)

Vierailija

hyvät roskisruuat.

Nykyisin ei vain tuu lähdettyä, kun on pieniä lapsia, ja illalla on muuta tekemistä.

Nirppanokille tein aina oikein 1000 % roskaruokaa.

Säästin todella paljon rahaa noina aikoina, ja silloin pystyin matkustelemaankin, vaikka olin opiskelija.

Harmi myös, että monet kaupat ovat lukinneet roskiksensa.

Suosittelen, söin välillä ihan gurmeeta, verrattuna moneen muuhun. Ja monesti ruuan päiväys oli sama kuin dyykispäiväni.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Se että ei anneta henkilökunnalle on siksi että sillä estetään varastamista.

Voi tietty olla, että aivot on tänään hiukan hitaalla, mut selventäkään joku tää mulle, tai mä en saa unta ens yönä!

Vierailija

Olin töissä kaupassa ja kyllä harmitti heittää roskiin hyvää ruokaa, kun täällä Suomen maassakin on nälkää näkeviä.

Vierailija

Etpä tiedä minusta mitään, haluat vain esittää loukkaavan kommentin, mikä kertoo enemmän omasta aivotoiminnastasi.

Mutta, tokikaan en todellakaan enää toimisi kuten tuolloin.

Mutta aivotoiminnssani ei todellakaan ole puutetta.

Vierailija

Kas kun on ollut sellaisia tapauksia että otetaan tuoretta tavaraa ja laitetaan ne hävikkiin muka vanhoina tuotteina ja viedään kotiin tai syödään. Varastamistahan se on.

jos varastaa muuten niin se näkyy sitten kirjaamattomana hävikkinä ja siihen syyllistä etsitään sitten toisilla keinoilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat