Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekis mieli ulos muttei jaksa lähteä.

Vierailija

Pitäis ensin soittaa esikoinen kaverilta kotiin, syöttää vauva, vaihtaa sen vaippa, pukea koko poppoo ja sitten vasta pääsis ulos. Johan se kellokin olisi kuusi ennen kuin mihinkään pääsisi. Perhana, olen vankina kotonani. :(

Miehen on niin helppo mennä, sen kun nappaa takin päälle ja istuu autoon. Ei tarvi auraamattomilla teillä lykkiä vaunuja ja kiskoa kiukuttelevaa uhmista käsipuolesta, jos tahtoo vaikka mennä kirjastossa käymään - jossa sielläkin saa tapella kahden lapsen kanssa eikä pysty kirjoja katselemaan. :(

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä se on näin hankalaa tämmöisenä vetopois-päivänä. Eipä huvittaisi edes itseäni pukea, saati sitten noita junnuja. Ja kirjoja pitää katsella kirjastossa, jos meinaa niitä lainata, vai teetkö itse niin että arvot ensimmäisen vastaan tulevan kirjan ja lainaat sen?

Ääh, oikeasti tahtoisin vain että se perkeleen miehenpuoli tulisi jo kotiin, ei ole reilua että se juoksee ties missä kaiken iltaa ja minä en pääse yksin edes vessaan. :/

Vierailija

Onko toi oikeesti noin hankalaa??

Mulla on kaks lasta joista toinen osaa kävellä ja pukeminen menee ihan rutiinilla. Mitä kummaa siinä on? Joo, ei oo maailman nopein homma, mutta lasten tahtiin.

Jos esikoinen kerran on kaverillaan niin sehän on puettuna kun tulee kotiin.. Tai lähde pienemmän kanssa kaksin kirjastoon?

Ja pitääkö kirjoja lukea kirjastossa kun ne voi raahata kotiinkin?

Uusimmat

Suosituimmat