Junteilla on tila-auto!

Vierailija

Halutaan näyttää muille ja pönkittää itsetuntoa. Etenkin duunarimehet ovat viehtyneitä niihin.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

niin voisin kuskata koko sukua ympäri suomea ;)

Mahtuisivat loputkin kyytiin. Mutta taas kaupunkiajossa se ei olisi kätevä, joten tila-auto on se sopiva vaihtoehto siltä väliltä ;)

t. se joka toisinaan kuskaa sukuaan

Vierailija

Meillä kylläkin minä olen siihen enempi viehättynyt kuin duunariukkoni. Mutta mikä on tuo itsetunto, jota pönkitetään? En juntti tiedä muuta kuin ovenpönkän. Tämä juntti mamma pistää nyt golitsihousut jalkaan ja fliistakin päälle ja lähtee kiillottelemaan pihatonttuja ja ripustamaan valoköydet pensaisiin.

Vierailija

Niin olen mielelläni juntti!

Ostakaa te fiksut ja filmaattiset vaan oikein kunnon sportti BMW, vaikka pentuja riittäiskin, pääasiahan on, että näyttää hyvälle;)!!!!! Ai, niin täytyy, muuten kaikki juntit olla ihan helevetin tyhjätaskuja, kun ne juntti tila-autot, kun ovatkin niin pirun halpoja!

Vierailija

Mies halusi auton, jossa on takana kolme normaalilla turvavyöllä varustettua penkkiä. Miksiköhän?

Lisäksi sukuloimme muualla Suomessa aika usein, joten on hyvä kun autoon mahtuu melkoinen määrä matkatavaraa.

Ai niin, olemme tosi juntteja: kaksi korkeakoulutettua, akateemisissa töissä, kaupunkilaisia ties kuinka monennessa polvessa...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat