Työkkäristä ehdotettiin mua harjoitteluun mielisairaalaan

Vierailija

miten siellä muka voi harjoitella ja mitä? Aion hakea lähihoitajakoulutukseen ja suunnata mieleterveyspuolelle mut en tajua et niillä pitäis harjoitella.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Siellä ei kouluttamaton ihminen tee muuta kuin siivoaa ja sillä sipuli. Kuulostaa varmaan romanttiselta mennä mielisairaalaan harjoitteluun, mutta sitä se ei ole.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

miten siellä muka voi harjoitella ja mitä? Aion hakea lähihoitajakoulutukseen ja suunnata mieleterveyspuolelle mut en tajua et niillä pitäis harjoitella.

...että tulevaisuudessa työpaikkaa hakiessasi saattaa tuostakin työharjoittelusta olla apua työpaikan saamisessa (verrattuna niihin joilla ei minkäänlaista kokemusta vielä ole). Ja saattaapa olla niinkin että sinne koulutukseenkin saa hakiessa lisäpisteitä jos on alan työkokemusta (vaikkakin vain harjoittelusta).

Äly hoi älä jätä! Jos kerran olet juuri tuosta alasta kiinnostunut niin totta hemmetissä kannattaa mennä vaikka siivoamaan jos on vaan alalla...

Vierailija

koska:

1. Työpaikkaa haettaessa työnantajat katsovat suopeammin niitä, jotka ovat tehneet edes joitain kuin vain maanneet kotona haisemassa.

2. Saan työkokemusta ja lisäpisteitä, kun haen ravintola-alan koulutukseen kevään yhteishaussa. Yhteensä mulle tulee ravintola-alalta työkokemusta 12kk.

3. Mua ei huvita vain olla päivästä toiseen vaan tympäännyn kun ei ole mitään tekemistä.

Mutta jos sulla ap on herkkä iho, mä en usko sun sopivan lähihoitajaksi.

T:Nro 8/11

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Aion hakea lähihoitajakoulutukseen ja suunnata mieleterveyspuolelle mut en tajua et niillä pitäis harjoitella.

Joten miten se työkkäri nyt sitten onkin sinut pakottanut tähän???

Vierailija

psykiatrisissa sairaaloissa on melkein jatkuvasti harjoittelijoita. He ovat pääsääntöisesti alan opiskelijoita. Harjoittelijat osallistuvat hoitoon henkilökunnan rinnalla. Siis tulevat mukaan keskusteluihin jne. Siitä voi hyvinkin oppia paljon!

Vierailija

On valitellut jo usempana päivänä täällä siitä, miten työkkäri pakottaa.. Ei kenenkään oo mikään pakko, muttei tartte sitten ruikuttaa ilmaista rahaakaan!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat