työvoimatoimistosta tarjottiin minulle työtä vanhainkodissa.

Vierailija

soitin sinne, työ on fyysisesti raskasta (vanhusten nostelua) ja saisin tämän työn, se on määrä-aikainen ja päättyisi äitiyslomaani. miten ihmeessä jaksan tuon 2kk kun nyt jo tuntuu että selkä nitisee liitoksissaan jo tällä painolla ja oman ruhon kantamisella. kieltäytyäkkään ei enää voi tai tulee 3kk karenssi. työpaikalla ovat tietoisia raskaudestani. onko täällä ketään vanhusten kanssa työskentelevää, miten selvisitte töistänne? minulla ei ole koulutusta alalle, olen ammatiltani paperiprosessin hoitaja..

Kommentit (9)

Vierailija

minun on tarkoitus huomenna mennä paikan päälle tutustumaan ja töiden on tarkoitus alkaa maanantaina. otankin puheeksi asian siellä.

Vierailija

ja vaihtaa paskoja senkun kerkee ja nostelee ukkoja ja akkoja edestakaisin ja saunottaa, eikä mitään koulua muutakuin elämänkoulu.

Vierailija

Ilmoitat ettet voi, ja etteivät he voi sitä vaatia koska et ola koulutettu siihen. Tarvittaessa haet lääkärintodistuksen. Ja työpaikalta voit vierlä kysyä, että kuka on vastuussa jos kouluttamaton työntekijä nostaa " väärin" ja joko potilaalle tai työntekijälle tapahtuu jotakin? Tuskin haluavat ottaa riskiä.

Vierailija

todella vaarallinen yhdistelmä. Tosiasiahan on, että ko. työstä joutuu miltei jokainen jäämään sairaslomalle viimeistään 30 viikolla, joten tuskin sinä voit siellä edes kauaa olla.

Vierailija

ja sanoivat ihan puhelimessa että nostelu kuuluu kyllä tulevaan toimenkuvaani. mietinkin että jos osoittautuu liian raskaaksi, mitä kyllä epäilen, käyn hakemassa sairaslomaa vai saako lääkäriltä jonkun todistuksen siitä ettei pysty ko. töihin? raha on toki tervetullutta mutta en omaa terveyttäni haluaisi riskeerata:-(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat