Ainut mitä en ole laihdutuksessa kokeillut, on KARPPAUS!

Vierailija

Minä, joka olen aina ollut sitä vastaan, olen valmis kokeilemaan nyt sitä, olisiko siitä apua kilojen karistamiseen.

Sanokaa nyt jo karppauksesta kaiken tietävät, mistä kaikesta joudun luopumaan jos tuon aloitan? Alan olla lopen uupunut näiden kilojen kantamiseen..

Ja mitä kaikkea siinä pitää ja saa syödä? Mistä teidän, karppaajien, päivän ruokavalio koostuu?

Niin..ja minä olen nykyään leivän suurkuluttaja, joten vaikealta tuntuisi luopua siitä..

Kommentit (7)

Vierailija

-syö aina ruokapöydässä, ei koskaan esim. television ääressä

-kasaa lautaselle ensin järjettömän kokoinen annon salaattia, sitten vähän ruokaa

-juo vettä kokoajan: aamulla kun heräät, juo vesilasillinen ja jatka veden juomista pitkin päivää

-ota välipalat käyttöön: miniporkkanat, hedelmät, raejuusto, marjat yms.

-liiku monta kertaa viikossa niin, että hiki nousee pintaan

-vältä piilosokeria esim. jugurtit

-syö aamuisin puuroa, se pitää kylläisenä pitkään

-vähennä hiilareita, mutta älä luovu niistä kokonaan: ei enää esim. isoja pasta-annoksia

-muista proteiniit, niiden saanti on tärkeää lihasmassan ylläpitämiseksi

-älä osta epäterveellisiä eineksiä kaupasta, tee ruokasi itse

Vierailija

Miten ihmiset voivat niin henkeen ja vereen vastustaa jotain sellaista mistä eivät tuon vertaa mitää tiedä?

Ap:lle toivotan kuitenkin onnistumista, toivottavasti karppaus sopii ja toimii sinulle.

Vierailija

Mutta ei karppauskaan kyllä ole mikään kuuri, vaan tarkoituksena on loppuelämän kestävä ruokavalio. Siksipä se ei mulle käykään...

Vierailija

Lue " tuntitolkulla" , jos olet oikeasti kiinnostunut. Sieltä saat parhaat tiedot. Suosittelen. Mulle ei kyllä pidemmän päälle käynyt, koska se vaatii aika paljon tässä hiilarimaailmassa. Kotona ollessa se onnistu, mut mun työ on nyt sellasta, että käy niiin helvetin vaikeeks. lisäksi kunnon ruoka (vähähiilarista) maksaa enemmän. Laihduin tosi helposti ja olo oli mitä parhain sen 3 kk, mutta sitten alko repsahdukset ja sille tielle oon nyt jäänyt. alkuun olin tosi pahoinvoiva ja väsynyt, nyt tähän paskaoloon on jo jotenkin tottunut. Kyllä meinaan vituttaa, kun en enää kykene vähähiilariseen ruokavalioon. Mut tsemiä sulle.

Vierailija

Jokainen varmaan tietää, että liiku enemmän kuin syöt, niin laihdut. Älä ala mitään ihmediettejä harrastamaan ja sitten ku kyllästyt siihen niin alat syödä samanlailla ku aikasemminkin. Siinä ei ole mitään järkeä!!! Lopputulokset tiedät, koska et ole vieläkään laihtunut. Aloita vaikka päättämällä, ette syö mitään klo 19 jälkeen ja vähennä juustojen käyttö puoleen ja laita margariinia vain tosi vähän leivälle. Herkkupäivä kerran viikossa ja kolme kertaa viikossa täytyy urheilla tunnin verran. Aloita tällasista pienistä asioista pikkuhiljaa ja tee niistä elämäntapa. Voit jollakin karppauksella saada kiloja pois, mutta kuinka kauan jaksat ilman leipää, riisiä ja makaroonia esimerkiksi?? loppuelämäsikö?

Jos haluat laihtua pysyvästi, niin aloita noilla pikkujutuilla, mikään kuukauden 10 kilon laihdutus ei taatusti ole pysyvää...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat