olenko hullu?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

mulla lapset 07/02, 03/04, ja 07/05, ja taas kamala vauvakuume päällä!kuinka ihanaa oliskaan taas kasvatella masua!sydän sanoo kyllä, järki ei!pari kolme vuotta kun jaksais odotella, olis muut lapset jo isompia!

Kommentit (4)

Vierailija

Eli löydät pinon nimeltä neliapilat, tervetuloa mukaan! Itsekin kuumeilen neljättä, tosin meillä on tuo ensimmäinen satsi jo isompaa sakkia, eli -96, -98, ja tämä -04.

Ei näillä asioilla ole mitään tekemistä järjen kanssa, enemmänkin sen tunteen kanssa.

Vierailija

Meillä poika 01/01, tyttö 8/02 ja tyttö 08/04 ja nyt ollaan yritetty kesäkuusta saakka nelosta! Itse myös mietin että olenko hullu... =D Itse toivoisin vielä kaksosia, niin sais kaksi kärpästä samalla iskulla, vaikka sitten tulisin ainakin hulluksi... Jos en jo ole =)

Pelottaa vaan jos tulen vasta ensi kuussa raskaaksi niin LA taas elokuussa... Tytöt 5. ja 6.8 =)

Vierailija

Vaikka itse kuumeilenkin vasta kolmatta, niin minunkin nuorimminen on syntynyt 07/05 ja kova kuume myös jo, moni ihmettelee.. Jos mulla jokaisen jälkeen tulee näin kova vauvakuume niin meillehän tulis kunnon suurperhe, vaikka sitä mä kyllä toivonkin! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat