PAS luonnolliseen kiertoon, milloin siirto (oviksesta laskettuna)?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa!

Löytyisikö neuvoa visaiseen tilanteeseen: kaksi viimeistä pakkasukkoa olisi nyt tulossa PAS-siirtoon luonnollisessa kierrossa. Haluaisin tietää milloin teillä on ollut siirrot ovikseen nähden?

Klinikallani siirtopäivämäärä lasketaan näin: ensin odotetaan että ovistesti näyttää plussaa ja sitten jatketaan testausta siihen päivään, että ei enää näytä, niin siitä seuraavana päivänä on siirto. Eli kun tänään tein ekan ovistestin, joka oli selvä plussa, niin jatkan testailua siihen saakka, että tulee eka miinuspäivä. Ja sitten seuraavana päivänä olisi siirto. HIEMAN monimutkaistako ;)

Onko teillä muilla näin? Kun luin vanhoja viestejä, niin joillain oli niin että siirto tehtiin heti ekasta plussa-ovistestistä 2./3./4. päivänä.

Ongelma onkin oikeastaan se, että jos huomenna perjantaina teen taas plussatestin ja lauantaina miinustestin, niin silloinhan siirron pitäisi olla sunnuntaina - ja silloin klinikka ei ole auki. Onko maanantai jo liian myöhään, tai lauantai liian aikaisin? En millään haluaisi siirtää näitä kahta kallista ICSI-alkiota turhaan :/

Kiitokset kaikesta avusta :)

meridine *mietteliäänä*

Kommentit (1)

Vierailija

Olen hoidossa yksityisellä Helsingissä ja siellä käytäntö seuraava: lh-huipusta eli ovistestin plussasta siirto 2-4 vrk. Näin ollen esim viikonloppu ei sotke siirtoaikatauluja. Tiedän kuitenkin, että joillain klinikalla suositaan nimenomaan kolmatta päivää lh-huipun jälkeen - ja minullakin se tuntuu toimivan...

Eli minulla on nyt yhteensä 4 passia tänä vuonna takana, näistä kahdesta on tullut plussa (ensimmäinen meni kesken rv8+4) ja molemmissa on ollut siirtopvä kolmas lh-huipusta. Ne kaksi epäonnistunutta on siirretty neljäntenä päivänä - en tiedä onko vaikuttanut asiaan... Mutta tässä siis minun kokemukseni. Neuvon sinua kuitenkin luottamaan klinikkasi ammattilaisiin...

Onnea matkaan!

Nasu, rv4+2...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat