Mistä löytää mies joka hedelmöittäisi mut? Lomamatkalta??? Baarista??

Vierailija

Ja turha urputtaa että lapsi tarviis isän...

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Ajattele jos lastasi aletaan tutkimaan, siinä vaiheessa on kaivettava isä salaisuuksineen mukaan... Toisaalta, jos sairaus olisi tiedossa ennakolta, voisi kenties tehdä jotain ettei se edes puhkeaisi... Toisaalta, onhan sen sairauden mahdollisuus aika pieni. Lähde laivalle pikkujoulukautena kun ovuloit.

Vierailija

Jos olet alle 35 niin unohda koko juttu. Ehdit vielä miehen löytää.

Itse erosin 31-vuotiaana lapsettomana ja olin todella onneton. Sain juuri esikoiseni tänä kesänä uuden mieheni kanssa joten toivoa on!

Vierailija

a mies, terve ja hyvät geenit. Keskivertoälykäs, mitä nyt aukkoja tuon tunneälyn puolella. Ne voit varmasti lapsesi perimässä paikata kuten minäkin teen: Kasvattamalla omien arvojen puitteissa ja rakkaudella ja hankkimalla kasvatusisäksi rehti hieno mies.

Vierailija

ei ollut tehdä lasta hänen kanssaan. Toiseksikin seurustelua oli silloin takana 7 vuotta, jona aikana hän oli aina antanut täysin erilaisen kuvan itsestään koskien lapsia ja tilannetta JOS joskus lapsi olisi tullakseen...Vasta raskausaikana alkoi sekoilemaan ja häippäsi sitten takavasemmalle. Näin se elämä yllättää. Onneksi löytyi sittemmin tämä rehti mies paikkaamaan bioisän mentävää aukkoa minun ja ihanan lapseni (joka on kyllä maailman paras vahinko) elämässä.

Kyse ei siis ollut " malttamattomuudesta" . Nyt haluaisin toisen lapsen tämän rehdin kakkosen kanssa, mutta MALTAN ensin viedä opintoni yliopistolla loppuun ja olla jonkin aikaa työelämässä.

Vierailija

Miks tämä rehti, hieno mies ei sitten olis voinut olla lapsesi isä? Et jaksanu odotella että hänet löytäisit vai? Ei millään pahalla:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat