Satoja tuhansia suomalaisia uhkaa ennenaikainen kuolema

Vierailija

vaarallisen epideman levitessä kaikissa ikäryhmissä. Tauti aiheuttaa sydän- ja verenpainetautia, tuki- ja liikuntaelimistön vaurioita, nivelien kulumista, yleiskunnon rappeutumista, ja henkisiä ja sosiaalisia ongelmia.

Tautiin on olemassa ennaltaehkäisevä hoito mutta se ei kiinnosta 40% suomalaisista.

Turha on ylipainoisten AV-mammojen kantaa huolta lintuinfluenssasta, kun samaan aikaan mässytetään karkkia, sipejä, hampurilaisia ja suklaata. Läskit tappavat Suomessa vuosittain hirvittävän määrän ihmisiä mutta se ei huolestuta ketään.

Kommentit (15)

Vierailija

Suomessa tappaa (ihan oikeasti) sydän- ja verisuonitaudit... nuorin infarktin saaneen, jota itse olen hoitanut, oli 32v!!!! Huom. ei mitään synnynnäistä/ hankittua sydänvikaa!

Vierailija

ei makeasta pitääminen sillä mihinkään lähde että ei syötä lapselle sokeroitua jugurttia. Jugurtti on sitäpaitsi hyvää ravintoa, siinä on runsaasti mm proteiinia, kalsiumia ja fosforia...

Vierailija

vaikka painaisin 12 kiloa enemmän olisin silti normaalipainoinen, en lääketieteellisessä mielessä eli terveydelle haitallisella tavalla lihava

Vierailija

Ja ap:n kanssa olen totaalisen samaa mieltä! Ihan turha on vaahdota imetyksestä ja muista vauvan asioista, kun jo vuoden ikäisille aletaan syöttämään ties mitä sokeroituja jugurtteja yms. ja pilataan hyvä alku tällä tavoin.

Vierailija

Ja se tuntuu ihmisiltä unohtuvan kun hoikkuutta ihannoidaan niin kovasti. Se pituus miinustettuna 110 ei ole ihannepaino vaan normaalipainon alarajoilla oleva paino, ihannepaino on se bmi 18-25, useimpien lääkäreiden mielestä aikuisella naisella 20-25

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

vaarallisen epideman levitessä kaikissa ikäryhmissä. Tauti aiheuttaa sydän- ja verenpainetautia, tuki- ja liikuntaelimistön vaurioita, nivelien kulumista, yleiskunnon rappeutumista, ja henkisiä ja sosiaalisia ongelmia.

Tautiin on olemassa ennaltaehkäisevä hoito mutta se ei kiinnosta 40% suomalaisista.

Turha on ylipainoisten AV-mammojen kantaa huolta lintuinfluenssasta, kun samaan aikaan mässytetään karkkia, sipejä, hampurilaisia ja suklaata. Läskit tappavat Suomessa vuosittain hirvittävän määrän ihmisiä mutta se ei huolestuta ketään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat