Kokemuksia ÅLVSBYHUS- talopaketeista?

Vierailija

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Mä olen yhä sitä mieltä että älvsbyhus on ulkoa ja sisältä ihan normaalin omakotitalon näköinen. Ja ei, en itse omista sellaista enkä aio rakentaakaan, joten omaani en puolustele. Millaisessa ladossa sinä asut?

Vierailija

ei missään muussa talossa ole tuollaista laudoitusta on aina sekä vaakaa että pystyä, mutta ladothan ovat pelkästään pystylaudoituksella

Vierailija

En niitä nyt NIIN hirveinä pitänyt, muttt suoraan sanottuna en niin kauheasti viehättynytkään.

Kaikissa joissa olen käynyt oli pienet ikkunat. Jotenkin kävely siellä oli kopisevaa, varsinkin yläkerran äänierityksestä en ollut kovin vakuuttunut. Kaikki näytti niin " halvalta" , paitsi asuntomessuijen ökytalossa, joka varmasti maksaa saman verrran kuin mikä muu tahansa talopaketti. Kylppärit ja saunat ovat joka talossa olleet minusta tyhmiä.

Mutta asumistarpeet ovat erilaisia eri ihmisillä ja varmasti ihan ok taloja asua, kait. Olen kyllä kuullut näistä seinien repeilyistä sun muista ensimmäisen talven aikana...

Vierailija

ottaa isoimman mallin kaikilla extrahöysteillä saa varmaan ihan kivan mutta sitten hinta alkaa jo olla lähellä muita omakotitaloja ja yhä on jäljellä suurin miinus mikä meillä kaatoi älvsbyhus-projektin eli kylpyhuonen ja saunaosato jota ei saa kuin vakiotoimituksena. eli piei sauna ja kylpyhuone ei enää vastaa suomalaisten nykyvaatimuksia. saunaosastossa vain yksi suihku ja ahtaat tilat.

Vierailija

tutullani esim. olohuoneen ikkunat täyttää suurimman osan seinäpinta-alasta, samoin keittiössä. Valon puutetta ei ainakaan ole...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat