Minulla vauvakuume, miehellä ei. Voi itku...

Vierailija

Painostaa ei kuulemma saa, tässäkö vaan odotellaan? Esikoinen kohta 2 v. ja saattaa jäädä ainoaksi. Ikää molemmilla yli 30 vuotta. Keksikää hyviä perusteluja, miksi kannattaa aloittaa homma jo nyt eikä hamassa tulevaisuudessa.

Kommentit (6)

Vierailija

Lähipiirissä on lapsia joilla isompi ikäero, eivät leiki yhdessä vaan lähinnä riitelevät. Kokemuksesta tiedän että odottavan aika on pitkä... Meillä aletaan vihdoin nyt yrittää ekaa, nelisen vuotta olen suostutellut. Ikää kohta 31v.

Vierailija

miehesi mieli muuttuu, itse en tuossa tilanteessa enää kauheasti uskaltaisi odotella. Jos miehesi kuitenkin haluaa toisen lapsen, niin sano ettet halua painostaa, mutta oma hedelmällisyytesi epäilyttää ja ettei sitä tiedä kuinka kauan yritellessä menee..

Vierailija

Voisitte koettaa keskustella jos pääsisitte yhteisymmärrykseen siitä, milloin yritys alkaisi. Voisit ehdottaa miehelle jotakin aikaa jonka kuluttua alkaistte yrittämään, niin hänellä olisi ikäänkuin hengädysaikaa ja aikaa saada työasiat sujumaan ennen sitä. Ja sinun ei tarvitsisi odotella määrittelemätöntä aikaa. Ja se että miehesi ei halua vauvaa juuri nyt, niin muistuta häntä siitä, että vaikka tärppäisikin heti, niin eihän se vauva ole teillä vasta kuin yhdeksän kuukauden päästä ;)

Vierailija

a.p.

Vierailija:

Lainaus:

sano ettet halua painostaa, mutta oma hedelmällisyytesi epäilyttää ja ettei sitä tiedä kuinka kauan yritellessä menee..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat