valkuaista virtsassa..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

kuka tietää kuinka vaarallista on kun virtsassa on paljon valkuaista?!

virtsakokeessa mulla oli valkkari ++ , pienen pientä turvotusta silloin tällöin nilkoissa ja verenpaine on hyvä.

ois kiva jos joku jotain osaisi sanoa =) onko jollaa muulla ollu samantyylinen tilanne?

neuvola ois viikon päästä torstaina..

kiva ja kiitos kaikille!

Kommentit (5)

Vierailija

verenpaineet koholla. Verenpainetta mittailtiin neuvolassa ja sain myös kotiin mittarin sekä liuskoja, joilla mitataan valkuaista virtsasta. Käskettiin seurata muitakin raskausmyrkytyksen oireita (päänsärkyä, nokihiutaleita silmissä, särkyä ylävatsassa ja turvotusta). Mulla noi em. oireet alkoi saman tien, kun mittasin pienen määrän valkuaista pissasta. Sain heti lähetteen äitipolille ja samana päivänä synnytys käynnistettiin (viikolla 39+3).

Mutta siis tosiaan mulla tuo homma alkoi verenpaineen nousulla. Eli ei ihan samanlainen tapaus kuin ap:llä.

Vierailija

... mut minul on ollu viimeset kerrat se kans hiukan plussalla. Turvotus on lähes massiivista ja RR nousussa. Lievä raskausmyrkytys päällä, mutta toistaiseksi riittää neuvolan seuranta pari kertaa viikossa. Mut en tosiaan tiedä siitä, että paljonko sitä saa/ei saa olla ja mitä se vaikuttaa jos sitä enempi on.

Jos joku muu on paremmin perillä asiasta, ni lukisin mielelläni aiheesta lisää!?!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat