Kuinka monella mennyt väärin sukupuolen " veikkaus" ultralla.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kyselen ihan mielenkiinnosta kun meillä näyttää nyt menevän sukupuolen veikkaus pieleen. Viikolla 21 sanottiin että tyttö tulee, viikolla 28 sanoi eri lääkäri että tyttö tulee. Nyt synnytystapa arvioinnissa viikolla 36 sanottiin että selkeä poika. Asia pohdituttaa. Onko monia jolla mennyt veikkaukset pieleen? Entä löytyykö sellaisia jolla sanottu esim että tyttö tulee ja sitten sanottu että poika tulee ja sittenkin tullut tyttö. Toivottavasti saatte selvää.

Tässä aikani kuluksi pohdin kaikkia hölmöjä asioita. Eihän sillä mitään merkitystä ole kumpi on tulossa. On se tyttö tai poika niin TERVETULOA! Jotenkin tässä lopussa alkaa olemaan niin malttamaton kaiken suhteen. ;)

Kommentit (11)

Vierailija

Mutta tyttöjä on ollut molemmat. Kolmannesta en halunnut rakenneultrassa enää edes tietää, kumpiko siellä köllii. Viikolla 37 ultrassa sanottiin tytöksi, ja sillä kertaa meni oikein ja tyttö syntyi.

Vierailija

rakenneultrassa en edes kysyny silloin ja ton 30+ arvion teki taysin synnytyslääkäri. Tokassa raskaudessa viikolla 26 gynekologikeskuksen lääkäri (en tiedä kuinka pätevä arvioimaan oli kys lääkäri) lääkäri antoi väärän arvion miknkä sitten itsekin sain tuntemuksen muutamaa viikkoa ennen synnytystä että eipäs olekaan tyttö niinkuin lääkäri veikkas ja poika tuli. Nyt kolmannessa raskaudessani en tiedä vielä kumpi tulossa nyt rv 19+6 enkä vielä tiedä haluanko edes tietää kumpi tulee. Taidan pitää yllärinä loppuun saakka.

Vierailija

Rakenneultrassa kätilö sanoi yhtä, Femedan 4D:ssä Bruno Cacciatore sanoi toista. Vielä nähtäväksi jää, kumpi tulee. :) Luottaisin enemmän tuohon Brunon arvioon, sillä kätilö oli selvästi epävarma.

Lene rv 27+5

Vierailija

Meille teki ensimmäisen ja toisen ultran todella kokeneet lääkärit. Tämän viimeisen teki ei niin kokenut lääkäri, mutta jopa itse näin ne " vehkeet" . Joten uskon että tämä ei niin kokenut lääkäri on oikeassa. Laskettuun aikaan vielä neljä viikkoa joten ei kai tässä auta muu kuin odotella. ;) Toisaaaltaa kivaa että se jännitys säilyy sinne loppuun asti.

Onnea odotukseen!

Vierailija

Meille kertoi Esikoisesta rakenne ultrassa vko:lla 18 Felicitas klinikalla 4D-ultrassa Tapio Kurki (muistaakseni oli tuon niminen) lääkäri, että ihan selvästi on tyttö sikiö ja ympyröi kuvastakin selvät tytön genitaalit. Siihen raporttiinsakin kirjasi kahteen kohtaan, että sikiön sukupuoli on tyttö. Siinä me kakiskymmentä viikkoa sitten odoteltiin Tyttöä, ja sukulaiset kilpaan kantoi punaista nuttua meille.. Mun oma vaisto oli alusta sanonut, että vaavi on poika, mutta kun lääkäri kiven kovaan toista sanoi..

Niinhän siinä sitten kävi, että hätäsektiolla pieni poika tulla tupsahti maailmaan.. Ja hyvin nukkuu päiväunensa punaisissa vaunuissa;-)

Nyt ihan alussa on toinen raskaus ja varmasti mennän samalle klinikalle rakenneultraan. Ei pelkästään sukupuolen paljastuksen takia, vaan sieltä sai tarkan arvion vauvan hyvinvoinnista.

Liikkeet kyllä hyvin vaihtoivat ne punaiset nutut sinisiin, käyttämättömiähän ne oli.. Itse en olisi kehdannut kysyä olisin ostanut uusia, mutta aktiivinen anoppi oli omatoiminen;-)

Vierailija

ja nyt odotan poikaa syntyväksi. kävin ultrassa tällä viikolla ja näin itsekin pippelin ja kivekset selkeästi joten olen varma että veikkaus on oikea. kädet ja napanuora ylhäällä joten mitäs muutakaan siellä enää voisi olla. joskushan tytön häpyhuulet ja klitoris voivat olla niin turvoksissa että oikesti näyttää jopa pojalle mutta ainakin nämä meidän lapset ovat selkeästi näyttäneet tytöltä ja pojalta. katsotaan nyt perunko puheeni helmikuussa.. =)

Omeli+ SuloElmeri 24+4

Vierailija

Tekikö ultrat lääkäri? Olivatko hyviä sinusta? Sanoivatko varmaksi, että on tyttö molemmilla kerroilla?

Rupes meinaan vähän kauhistuttamaan siksi, että meillekin sanottiin rakenneultrassa ja sitten rvk 27, että tyttö tulossa. Molemmat lääkärit kyllä olivat ihan varmoja asiasta ja etenkin rakenneultran lääkäri on ns.guru ultraaja. Olen ostanut paljon! tytön vaatteita ja nyt iski paniikki, että mitä jos se onkin poika... Ei sillä, että poika ei olisi tervetullut, mutta noi vaatteet tietty harmittais.

Vierailija

Brunolla Femedassa käytiin eilen ja hän varmisti asian. Sanoi että on 100% varma, muuten hän ei sanoisi. Lupasi maksaa ostetut vaatteet jos menisi väärin ;-)

Vierailija

Mun kaveri odotti kaksosia sa yhtä sanottiin varmaksi pojaks, molemmat tyttöjä. ultraaja oli sanonnu mun kaverille että napanuora voi joskus olla siinä edessä et näyttäis kuin siellä oli jotain mitä ei sittenkin oo. ainakin silloin kun olen käyny ultralla kätilö tai lääkäri ei oo mieluiten sanonu koska ei voi olla kovin varma. kuitenkin jos kysyy niin voi " of the record" heittää veikkauksen.

my_selene rv 9+

Vierailija

Itse en uskalla ihan varmaksi silti luottaa vaikka kolme kokenutta lääkäriä raskauden eri vaiheissa sanoneet pojaksi. Viimeksi rv 34+6 sanoi, että kiveksetkin laskeutuneet ja itse näin selkeästi sekä pippelin, että kivekset ja lääkäri aiemmilla kerroillakin sanoi, ettei napanuorakaan nyt ole niillä tienoin, että voisi sekoittaa. Mutta kohta sen näkee =) Jotain poikajuttuja on jo uskallettu ostaa kun käyvät ne sinänsä sitten tytöllekin =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat