Vihaako muiden vauvat shoppailua?

Vierailija

Tuli vaan mieleen ku YRITIN shoppailla Itäkeskuksessa tällä viikolla, 5kk mimmi huusi naama punasena. Lapsen tarpeet olin mielestäni huomioinut, vaipat vaihdettu, syöty ja nukuttu. Yleeensä kyllä viihtyy rattaissa, mikä ihme kaupoissa kiertelyssä on niin hirveetä.. Muuten on oikein reipas ja ilonen typykkä. Voiko hälinä olla tytölle liikaa?

Pitänee vissiin hankkia kantoliina jos haluaa ostoksille päiväsaikaan ku kaupoissa on rauhallista.

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä mies teki tutkimuksen ja totesi, että

Rautakaupassa poikavauvat on silmät sirrillään katselemassa kaikki työkaluja ja tyttövauvat itkee.

Ja vaatekaupassa taas toisinpäin eli tyttövauvat katselee ja poikavauvat kitisee.

Ja kun itse aloin seurata tilannetta, niin ihan tosi, näin yleensä on!

Vierailija

shoppailua. Huutaa jo kotiovelta lähtiessä kun huomaa että joutuu turvaistuimeen ja autoon. Ja kaupassa kitisee lähes poikkeuksetta :(

SIlti olen yrittänyt antaa hänelle vähän " siedätyshoitoa" shoppailussa, vaikka aina tuleekin sellainen olo, että ihmiset aattelee että mitähän tuokin äiti rääkkää lastaan.

Vierailija

Sai viidessä minuutissa raivarit, vaikka ei ollut kuuma, nälkä, märät vaipat tms. Ihan samat raivarit tuli ruokakaupassa, pankissa, virastoissa yms. Kuopuksen kanssa sen sijaan saatoi pyöriä kaupoissa vaikka kuinka kauan (harvoin pääsi kyllä ilman toisia lapsia), kunhan välillä muisti vähän antaa ruokaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat