Kampaajat tai värjäyksestä tietävät!!!

Vierailija

Olen värjännyt maantienharmaata tukkaani jo pitkään tosi tummaksi, lähes mustaksi. No problem.

Mutta nyt otin sävyksi _mustan_.. ja hiuksia jälti huuhdellessa TUKOITTAIN, ja seuraavanakin päivänä vielä paljon. APUA!!!!

Mitä tein väärin? Onko musta väri sinällään kuluttavampi kuin tumman ruskea? Värini on merkiltään Loreal Feria.

Auttakaa! Kommentoikaa!!

Kommentit (6)

Vierailija

Katkeilevatko ne hiusten pituuksista vaiko irtoavatko ne hiusjuurineen päänahasta? Siinä on suuri ero. On hyvin tavallista, että hiuksia lähtee katkeilemalla värjättäessä pesuvaiheessa. Mun hiuksille kävi niin viimeksi vaikka mulla on paksut ja hyvännäköset hiukset(kuivahkot latvat tosin). Värikäsittely on raju kokemus hiuksille. On syytä välttää etenkin toistuvia päällekkäin värjäyksiä ja värjätä lähinnä tyvikasvua! Latvat on muutenki niin kuivat.

Jos hiukset irtoo juurineen päänahasta, tilanne on aivan toinen. Syitä voi olla useita: mm. allergia ainesosalle, jota käytetään mustassa värissä, raskauden jälkeen irtoaa paljon hiuksia hormonaalisista syistä, joku lääkekuurikin voi reagoida yhdessä väriaineen kanssa yms.

Vierailija

elän kyllä stressaavaa syksyä. mutta en oikein jaksa uskoa se olevan syy.. ehkä vaikutusaika meni pari min yli.. muttta onko sekin niin tarkkaa??? hmm.. kysyn kampaajaltani kun ens kerran meen.

Vierailija

Musta ei sinällään ole kuluttavampi kuin mikään muukaan väri. Tähän aikaan vuodesta monella ihmisellä lähtee hiuksia. Hiustenlähdössä kannattaa ajatella mikä elämäntilanne on ollut noin 3 kk sitten, esim.stressi jne. Kuinka usein värjäät hiuksia? Joka kerta ei kannata värjätä koko tukkaa(paitsi väriä muutettaessa) vaan pelkkä tyvi, koska pituuksiin kerääntyy useita värikerroksia jotka saavat hiuksen huonokuntoiseksi. Ylititkö vaikutusajan? Hiuksia värjättäessä on otettava huomioon monta seikkaa, senpä takia suosittelenkin kääntymistä ammattilaisen puoleen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat