Olen pettynyt mieheeni...

Vierailija

Olen hirveä ihminen. En arvosta tai kunnioita miestäni. Hän on mielestäni epäonnistunut perheensä elättämisessä, ei saa kunnon työtä vaikka koulutus on hyvä. Ala on sellainen, että töitä olisi. Mutta ei miehelleni. Joten hänessä se vika täytyy olla. On saanut mahdollisuuksia yrittää, mutta ei vaan onnistu.

Minä sain yhden mahdollisuuden puolen vuoden hakemisen jälkeen ja totta tosiaan onnistuin! Tietysti tein parhaani ja olin niin hyvä, että sain jatkoa ja vaikipaikan. Mutta mies? On kai niin laiska ja saamaton, ettei kukaan sellaista työntekijää halua.

En tiennyt, että mies on tuollainen. Luulin, että hänellä riittää yritystä ja ahkeruutta kun kuitenkin pääsi opiskelemaan ja valmistukin. Mutta nahjus mikä nahjus. Mitään ei tapahdu, jos minä en potki eteenpäin. Saakeli pitäis vissiin hakea palkatonta lomaa ja mennä sen kanssa ekoina päivinä töihin ja kertoa, että mitä siellä tehdään!!! ¨

Huoh. Mutta tällaisen kanssa olen naimisissa, lapsen saanut ja asuntolainan ottanut. Että siinä mulle loppu elämä. Tiedän, että olen paska kun ajattelen miehestäni näin, mutta en osaa nyt muutakaan ajatella. Tuntuu, että vaikka hän tajuaa tilanteen vakavuuden niin silti ei tee parastaan! Silti ei yritä! AHISTAA!!! Asuntolaina painaa niskaan ja toinen ei olevinaan edes tajua sitä.

Vitun hienoa olla se enemmän tienaava ja se, jolla on edes vähän kunnianhimoa. Varsinkin kun en edes voi erota!!!

Kommentit (5)

Vierailija

On vasta hiljattain valmistunut, joten luulisin olevan oikealla alalla. Tai siis ei hän saa niitä töitä, mihin on koulutus... Koulussa kai tykkäsi olla. Nyt siis tekee pätkissä duunarin hommia samalta alalta, mutta hänellä on siis ylempi koulutus. Ja tuntuu ettei niitä duunarin hommiakaan saa kunnolla tehtyä!!! Siis että pomot ei kilvan kehu ja juokse perässä, vaan kynsin hampain ottaa hänet jollekin pätkälle. Huoh.

Vierailija

sellaista peliä oli nimittäin minun miehelläni. sitten löysi oman alansa eikä enää muuta ajattelekaan, kuin että pääsisi tekemään sitä mitä haluaa tehdä... :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat