Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihania lastenvaatteita Zarassa.

Vierailija

Kävin tänään Zarassa ja voi luoja, kun siellä oli kivoja lastenvaatteita.

Löytyi sekä tytölle että pojalle paljon kivoja juttuja talveksi. Ostin molemmille talvitakit ja housut ja tytölle vielä salsahameen.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

mielestäni Zaran vaatteet ovat täysin H&M:n vastine, laatu ei ole yhtään sen huonompaa, ehkä jopa parempi

Ainakin meillä on Zaran vaatteet kestäneet pesusta toiseen, jopa paremmin kuin H&M:n. Monista H&M:n vaatteista ovat sauman neulokset purkautuneet ajan ja käytön myötä, värit haalistuneet (<--- tämä tapahtuu aina), ja usein on tullut pieniä reikiä saumojen kohdalle. Toki vaatteita on käytetykin (ja toistuvasti pesty), ihan olen kuitenkin tyytyväinen H&M:n laatuun (kun vertaa hintaan).

Zaran vaatteet ovat kestävämpiä: yksikään sauma ei ole purkautunut tai kulunut, värit eivät haalistu ja ihan yhtä kovalla käytöllä (ja yhtä kauan) ovat olleet käytössä.

Kokemusta on Zaran poikien mallistosta, ihan kivaa käyttövaatetta. Tyttöjen mallisto näyttää enemmän " wannabe teini" :ltä.

Vierailija

Olen ostanut vaatteita 4-vuotiaalle tytölle ja 6-vuotiaalle pojalle ja nämä ovat olleet ihan kivoja lastenvaatteita. Katselin nettisivujen valikoimaa ja näyttää että isommille lapsille onkin jo melko aikuismaisia vaatteita.

Laatuun olen ollut tyytväinen, ovat olleet kestäviä, ei ole väri lähtenyt ja ovat pysynett kuosissaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat