Onko kokemuksia ja vinkkejä silikonirintoja hankkivalle?

Vierailija

Mä olen nyt monen vuoden mietinnän jälkeen päättänyt tosissani mennä rintojen suurennusleikkaukseen. Oikeastaan vain harmittaa etten mennyt jo vuosia sitten mutta eihän sitä opiskeluaikana ois ollut tietty rahaakaan.

Mun asennekin on muuttunut viime vuosina. Ennen pidin silikonirintoja hankkivia naisia jotenkin pinnallisina mutta mun käsitys on muuttunut.

Tottakai niitä " bimboja blondeja" löytyy, jotka terveytensä uhalla ottavat itselleen jättisuuria rintoja. Mun kohdalla ei nyt ole kyse tosiaankaan siitä.

Mun rinnat on aina olleet aika erikokoiset ja nyt lasten imetysten jälkeen kokoero on jo tosi suuri. Mitkään rintaliivit ei sovi vaan olkaimet valuu tai liivit nousee, äh! Aattelin siis suurentaa pienemmän isomman rinnan kokoiseksi ja suunnittelen vielä josko haluaisin samalla suurentaa sitten yhdellä kuppikoolla..

Mä kaipaan nyt siis ihan asiallisia kommentteja siitä, millä klinikoilla esim. olette käyneet ja miten on leikkaukset onnistuneet. Kertokaa siis jos olette leikkauksissa käyneet että olette nyt tyytyväisiä tulokseen?

Kommentit (12)

Vierailija

2:n lapsen jälkeen rinnat muka rupsahti ja otin silikonit, mieheni maksoi. Kävin Helsingissä laitattaa.

En edes jaksa ruveta kertoo koko tarinaa, haluan vaan sanoa että itseäni kaduttaa, ja harkinnassa on poistoleikkaus. Sinnittelen kuitenkin niiden kanssa ensi kesän yli.

Vierailija

Tai jos alat leikkelemään, niin pienennytä se isompi toisen kanssa samankokoiseksi, kuin otat jotain epävarmaa mössöä RINTOIHIN. Voit silikonin takia vielä menettää molemmat...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat