Ostin tänään 150 euron kengät!

Vierailija

Mä olen vieläkin kauhuissani siitä mitä menin tänään tekemään. Mä nimittäin ostin itselleni monen vuoden haaveilun jälkeen kunnolliset ja tyylikkäät Goretex-nilkkurit!

Monet ehkä ostelee sellaisia useinkin mutta meidän taloudessa ei tuollaisiin ole ollut varaa. Nyt kun kerrankin mulla oli vähän ylimääräistä niin tuhlasin sen itseeni! Uskomatonta, mä en ikinä tee niin. Kyllä nyt kelpaa pulkkamäessä tai kaupungilla kulkea vaikka omatunto kolkutteleekin varmaan pitkään..

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulla oli vasta tilaisuus (olin saanut ylimääräistä rahaa 200e lahjaksi) ja kengän koko on 35. Joten nämä naiselliset avokkaat ja ns. paremmat pikkukengät tahtoo jäädä saamatta. Goreja ja muita kenkiä (urheilu) löytyy mutta istuvat avokkaat kai kuuluu ns. perustarpeisiin. Mentiin miehen kanssa kauppaan ja kokeilin ihanan ihania perus avokkaita (mustat, nahkaa) istuivat kuin unelma. Et arvaa kuin kivaa oli edes kokeilla kerrankin kenkiä jotka ei pyöri jaloissa! Tuskanhiki kohosi otsalle kun katsoin hintalappua 139e...ja sinne ne kengät jäi. Mielessä pyöri vain kuinka voisin ostaa muille sillä rahalla jotain, lapset varmaan tarvivat kohta uusia kenkiä tai jotain kai sillä rahalla olisi voinut kotiinkin hankkia. Sen verran kuitenkin jäi vaivaamaan, että talletin rahan säästötilille ja käyn ostamassa kengät keväällä, huokaisen syvään ja annan vain mennä. Kerran se kirpaisee.

Vierailija

menee siihen että vaatettaa ensin lapset...itse voin sitten myöhemmin katsella jo mitään enää löytyy kaupoista...halvalla...en todella raaskisi laittaa kenkiin noin paljoa rahaa,,,siis lähes vanha tonni!!!

Vierailija

Homma ei ole " hanskassa" - teksti karkasi liian sukkelaan käsistä....

Ostin nuo kalliit vaelluskengät, koska ne olivat kuin tehty jaloilleni. (Minulla on aina ollut vaikeuksia löytää sopivia kenkiä näihin

" räpylöihin" .) En ole katunut ostostani päivääkään - laitan kengät jalkaani heti kylmien ilmojen alettua ja porskuttelen menemään siihen asti kun lunta riittää.

Köyhän ei kannata ostaa halpaa osoittautuu minunkin tapauksessani oikeaksi. Suutari laittoi uudet kantalaput viiden vuoden käytön jälkeen -hinta 10¿. Kyllä kelpaa taas käppäillä - jokainen vuosi pienentää kenkien hankintahintaa......

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat