raskaana olevat: minkäslaisen takin meinaat hommata talveksi?

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

Mulla oli la toukokuussa ja suuremmanpuoleinen vauvamaha mahtui takkiin ihan loistavasti. Takki oli siis ihan normaalikokoa ja malliltaan jopa tyköistuva! Ihme juttu.

Vierailija

Niitä myy muutamakin valmistaja. En ole varma, myyvätkö varsinaista talvitakkia, itselläni siis ihan vuoreton takki, jonne mahtuu muhkea villapaita tai fleecepusakka sisälle lämpöä tuomaan.

omani ostin

www.pemmikaani.fi

Mutta on muitakin...löytyisköhän googlella? Olen tosiaan käyttänyt tota liinailuunkin.

Vierailija

tai ehkä se on vaan vähän reilumpi malli, mutta jospa maha ei tässä toisessakaan raskaudessa olis mikään jätti niin että tuo sopis koko talven. ekassa raskaudessa ei tätä ongelmaa ollut, kun la oli vasta loppukesästä

Vierailija

mutta suosittelen sullekin: hanki kantoliinatakki! varsinkin, jos meinaat kantoliinaa käyttää.

kantoliinatakissa on siis irrallinen lisäpala, johon mahtuu mainiosti myös vauvamaha. Sit kun palaa mittoihinsa, voi takkia käyttää normaalina ulkoilutakkina.

toi on myös mun yksi talviasuste, tosin vielä menee ilman lisäpalaa.

Vierailija

Ajattelin ostaa jonkun valasmallin, koska la vasta huhtikuussa. Tarvitsen siis isoa takkia koko talven. Kävin jo kerran katselemassa, mutta en kyllä löytänyt sellaista mallia, joka menisi loppuun saakka. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan...

Vierailija

Hyvin mahtui koko raskauden ajan, kun en saanut juurikaan ylimääräisiä kiloja raskauden mukanaan tuomien lisäksi. Ei se haittaa, jos takki hiukan kiristää, kunhan ei nyt hajoa tai auki repsota.

Nyt ostin Ajattaresta mustan tekokelsiturkin, jossa " turkkihakaset" ja päällä isot duffelityyppiset napit. Tuollaiset hakaset ovat sillä tavalla piilossa, että niihin voi tarvittaessa virittää jatkoa esim. silkkilangasta tai sitten takin voi laittaa kiinni vain noilla napeilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat