Apua auttakaa ja nopeasti!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tänään kp 29/28-? ja tein testin eka kerran yli puoleen vuoteen. Tässä kierrossa oli eka inssi. Siitä nyt 16 päivää. Testailin ihan huvikseen iltapissasta just ja juttelin koko ajan miehelle, että tässä ei ole mitään järkeä, mutta... Kaksi viivaa pamahti saman tien! :) Testiviiva kylläkin haaleampi ku kontrolliviiva, mutta näkyy silti kauas ja on selkeän punainen! Ei, en itkenyt enkä pomppinut. Liian monta pettymystä on opettanut olemaan hyvin rauhallinen. Ikinä en ole tollaisia viivoja nähnyt. Testi oli Acon 10. Epäilys on silti suuri, koska ohjeessa lukee että" Mikäli saat raskaushoitoa, niin on mahdollista, että tulos on positiivinen, vaikka et ole raskaana. Kysy asiasta lääkäriltä." Tähän kiertoon on ollut clomit ja Pregnyl ja joku muu piikki ja lisäksi olen syönyt Parlodelia kohonneeseen maitohormoni tasoon. Millä testillä hoidoissa käyvien sitten pitäisi testata? Minullekin tuputettiin raskaustestiä mukaan kun lähdin inssistä. Eli onko nyt niin, että minun ensimmäinen positiivinen tulokseni puolentoista vuoden vauvan yrityksessä onkin hoitojen aiheuttamaa?

Oireita ei ole sen kummemmin ollut. Menkkakipuja, mutta niitä nyt voi olla sekä plussakierrossa että ei. Lämmöt on edelleen koholla 37(yleensä laskee paria päivää ennen vuotoa). Rinnat kipeät, mutta ne on aina ennen menkkoja. Kuusi päivää inssistä oli kauheat vihlonnat alapäässä mistä täälläkin kyselin. Sen jälkeen vihloskellut hieman. Viime yönä heräsin kaksi kertaa ku pisti vasempaan munasarjaan. Olen vain pessimistinä liittänyt nämä kaikki ylimääräisiin hormoneihin.

Toivottavasti joku voi auttaa! Olen hukassa ja kädet tärisee kun katsoo tuota punaista viivaa x 2.

Kommentit (1)

Vierailija

Pregnylissä on " raskaushormonia" , joten jos testaa liian aikaisin piikin jälkeen, saattaa tulla virheellinen plussa. Täältäkin löytyy varmaan niitä arvoja, missä ajassa Pregnyl poistuu elimistöstä. Riippuu myös piikin vahvuudesta. Jostain olen saanut päähäni, että 10 000 yksikön annos poistuisi kymmenessä päivässä, voin tosin olla väärässäkin. Mutta jos sulla on tänään hoitopaikan antama testipäivä, niin kyllä se sitten on jo poistunut.

Eiköhän se ihan oikea plussa ole!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat