Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies näki kamalan unen minusta :(

Vierailija

Olin pudonnut kuohuvaan jokeen, padon kohdalla. Mies näki selvästi putoamiseni alas veteen. Vesi oli ollut todella sameaa, ruskeaa. Mies oli lopulta saanut pelastettua minut sieltä. Tämän tapahtuman jälkeen mies oli aloittanut opiskelemaan ihan alusta. Opettaja oli ihmetellyt että mitä sinä täällä nuorten oppilaiden keskellä teet? Kyllähän sinä olet nämä luokat jo suorittanut vuosikausia sitten. Miehenikin oli asiaa hämmästellyt...

Mitä tästä unesta voisi päätellä? Jotenkin pelottaa tuleva kun mieheni on nähnyt paljon unia jotka ovat toteutuneet :( Tiedän että unet eivät tarkoita varsinaisesti sitä mitä näkee mutta tuo uni oli kuitenkin monelta osin melko ahdistava ja pelottava. Joten jotain ikävää on ehkä odotettavissa?

Sen verran voisin kertoa taustoja että meillä on ollut joitakin riitoja tämän kuukauden aikana. Mies pelkää ehkä osittain työnsäkkin puolesta kun irtisanomisia voi olla edessä hänen työpaikallaan tulevaisuudessa. Olemme myös yrittäneet toista lasta jo pidempään. Yksi raskaus meni kesken " niillä viikoilla" kun piti olla jo ns. paremmalla puolella raskautta. Silloin olin jokusen viikon todella masentunut. Ja ennen kuin sikiö todettiin kuolleeksi näin itse joesta unta, vesi oli sameaa ja ruskeaa...

Kun nyt vaan ei olisi mistään ikävästä kyse!!!

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (5)

Vierailija

Miehesi pelkää, että jotain hänelle rakasta (työpaikka) joutuu pahasti uhanalaiseksi, elämän ikävien virtojen vietäväksi. Hän yrittää kovasti pelastaa, ja onnistuukin lopulta. Mutta uusi tilanne (työpaikan irtisanomisten jälkeen) hän joutuu oppimaan paljon asioita, jotka ovat hänelle periaatteessa vanhoja, vaikka tuntuvat alkuun uusilta.

Uni ei siis välttämättä liity sinuun mitenkään. Symboloit vain miehellesi rakasta ja tärkeää asiaa, työpaikkaa :)

Vierailija

Vitsi vitsinä. Olisko jollain vielä jotain arvauksia?

Kiitos kakkoselle. Se työpaikan menettäminen vois kyllä olla mahdollista...

ap

Uusimmat

Suosituimmat