Siis, ei voi olla totta. Ei ole aikaa harrastaa seksiä töiden eikä lapsen takia niin tehdäänpä sitten lisää lapsia.

Vierailija

" Mutta syy on se, että meillä ei seksiä voi harrastaa ihan silloin kun tekee mieli. Päivisin se ei onnistu oikein mitenkään 4v lapsen takia ja jos sattuu miehelle juuri yövuorot ovulaation aikaan, niin siinä ei paljon punkassa pelehditä lapsentekomielessä. Eikä mies jaksa aina rakastella 12 tunnin työvuoron päätteeksi, enkä minäkään... Aina ei edes haluta ja miehelle nyt käteenveto ei ole kovin kummoinen toimenpide....

ap "

Onko teille seksi vain lapsen tekoa varten? Joo, ei ole aikaa harrastaa yhteistä seksiä joten runkkaa sä kun ehdin ja jätä mulle ne spermat niin mä sit runkkaan kun mä ehdin ja vetäsen ne sun spermat mun sisään... just joo

Kommentit (5)

Vierailija

Aika mauton toi sun aloitus olikin. ja lapsellinen " haukutaan yhdessä mattia ja maijaa kun ne ei jaksa/voi aina rakastella lapsentekopuuhissa..."

TOSI kehittävää! KAIKKI MUKAAN!

Vierailija

mies haluais päivällä ja minä illalla. Päivällä ei voi, kun lapset...ja illalla miestä ei huvita. Elimemme eivät siis kohtaa enää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat