Pahanhajuisista valkoisista " propuista" joita on risoissa(nielu tai kita?) kurkussa

Vierailija

kuinka h*vetissä ne saa loppumaan? onko muuta keinoa kuin leikkauttaa ne risat(nielu vai kita?) pois. Mulla meinaa mennä hermot niitten kans ku niitä tulee aina vaan. Rassailen niitä kurkustani päivittäin. tiedän, et tää on aika yleinen ongelma vaikka siitä ei kovin moni uskalla puhua. Hengitys haisee välillä aivan järkyllävälle! Auttakaa pliiis! :)

Kommentit (8)

Vierailija

Olen laktoosi-intolerantikko ja jos syön tai juon maitotuotteita enemmän, niin myös proppuja ilmestyy enemmän. Samoin flunssan aikana tulee enemmän. ap

Vierailija

tietyt ruoka-aineet lisää propujen määrää. Etenkin jos syön sulatejuustoa, niin propuja tosi paljon. Muutenkin jos syö runsaasti juustoja. Mutta tuo sulatejuusto on pahin.

Normaalisti niitä ei nyt tule ollenkaan, kun olen jättänyt sulatejuuston kokonaan ja edamia syön muutaman siivun päivässä.

Vierailija

Paras keino on leikkaus, mutta minä en siihen uskalla, sillä jotkut sanoo että sen jälkeen kurkkutulehdukset mene syvemmälle kurkkuun. Nyt tulehdukset yleensä pysähtyy kurkkuun, eli tulee vain proppuja.

Vierailija

esim kahvia juodessa tms, ja purkka kanssa ärsyttää niitä irtoamaan... sinänsä harmittomia, mutta voi joutua leikkauttamaan sylkirauhasista jos ei irtoa... = sylkikivitauti tms..., aika yleinen ongelma tietääkseni

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat