" kuuluuko" joulu vietta laheisten kanssa kotona? Mulle tuli hiukan pettynyt olo, kun broidi lahti viime jouluna uuden tyttoystavan kanssa...

Vierailija

Kommentit (10)

Vierailija

Minua ainakin kammottaisi, jos joulua viettäisimme miehen perheen kanssa - olemme olleet vaikka kahdestaan, jos emme ole matkustaneet minun perheeni luokse - riippumatta siitä, mitä muka kuuluu tehdä.

Vierailija

Minulle on ollut tärkeää viettää Joulua oman mieheni ja myöhemmin yhteisen perheemme kanssa, joten ole myös aiheuttanut pettymystä vanhemmilleni ja sisaruksilleni olemalla osallistumatta heidän kanssa yhteiseen Joulun viettoon.

Vierailija

Miehen vanhempien kanssa on mukava viettää joulua, heidän tapansa aika lähellä omiani. Kummankaan vanhempani seurassa en mielelläni vietä jouluaattoa, en pidä heidän tavoistaan viettää joulua.

Vierailija

etenkään menevässä iässä olevien nuorten istua kotosalla mamman ja papan paapottavana, käydään toki yleensä....

Kiva oliskin olla kotona, mutta saattaapi olla töitä osan joulua...

Vierailija

Minä annan sille piupaut. Meillä vietetään joulut oman pienperheen voimin (mies. lapsi ja minä). Tänä vuonna lähdemme ensi kertaa jouluna ulukomaille ja saatamme tehdä siitä perinteen.

Vierailija

Jokaisen oma asia tietenkin, mutta itse tuntisin itseni aika surulliseksi, jos mun pitäisi lähteä etsimään joulun taikaa jostain räkälästä... :/ Oikein odotan, että pääsen äitin ja anopin joulupöytiin mässäämään kahdeksi päiväksi ja sitten vielä kotiin kolmanneksi. Aaah... :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat