Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä taas se lähihoitaja kouluun pakotettu, auttakaa

Vierailija

mua mä olen ihan ahdistunut ja en takuulla saa nukutuksi. Pelottaa kaikki. Eikö mitään muuta enää työttömille ole ja saako muka kaikki töitä niinkuin se nainen työkkärissä sanoi.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

sinne mielenterveyspuolen koulutukseen mennä, jos tuntuu ettet itsekään jaksa masennuksesi kanssa. Eikö sieltä mitään muuta työvoimakoulutusta sulle voisi löytyä? Koitahan jaksella.

Vierailija

Eihän nyt ketään todellakaan pakoteta kouluun, varsinkaan jos ei sovellu alalle. Ehdottaisin, että lopettaisit ruikutuksen, ja tekisit elämällesi jotain. Ilmeisesti et ole itse keksinyt ratkaisua, joten työkkäristä sitten tunkevat sinut jonnekin..?

Kysyin jo toisessakin ketjussa sinulta, ja kysyn taas: MITÄ SINÄ HALUAT TEHDÄ? Ja sen jälkeen kun osaat vastata tuohon kysymykseen, niin teet asian edistämiseksi jotain. Täällä valittaminen ei edistä asiaasi. Anteeksi, että olen tyly, mutta pitähään sinun itsesi tehdä elämällesi jotain. Kukaan ei tee sitä sinun puolestasi.

Vierailija

mä olen siksi nyt ihan maassa ja menossa taas johkin ihme tilaan johon tarvitaan lääkäriä kohta. Mielenterveyspuolelle vielä ja itsekin monta masennusta kokenut. Olen atoopikko, nytkin kädet mätii ja työvoimatoimiston muija sanoi ettei haittaa yhtään.

Vierailija

Nyt pelottaa jo sekin kun sanoivat et jos en pääse lähihoitsu koulutukseen niin sitten myynnin puolelle ja minä pelkään esillä oloa niin että henki salpaantuu. Diagnosoitu paniikkihäiriö jota lääkkeet vähän lievittäneet. Minä kassan takana, apua, Ainoa joku pikkuputiikki esim. alusvaateliike jossa käy vähän väkeä. Puhelinvaihde ois kiva mut niitä töitä ei taida löytyä kauheesti. Tykkään kovin puhelintyöskentelystä ja neuvomisesta. Olin harjoittelussa joskus ja sain kiitettävän arvostelun.

Vierailija

enää ajatellakkaan kohta mitenkään kun ahdistaa. Mulla on vielä aika toiselle virkailijalle, kai mä sanon suoran sille miten asiat on. Työkkäri ei muista vissiin et olen ollut saikulla masennuksen vuoksi. Niin se koulutus alkas tammikuussa ja nyt jo olen ihan täpinöissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat