TUPAKAN SAVU...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vauvani on täysimetyksellä ja ajattelin kysässä et vaikuttaako maitoon jos on tupakan savussa esim.baarissa vaikka ite ei polta?

Kommentit (2)

Vierailija

verenkiertoon ja sieltä rintamaitoon, joskaan eivät siinä määrin kuin jos itse tupakoisi.

Vauvani on täysimetyksellä ja ajattelin kysässä et vaikuttaako maitoon jos on tupakan savussa esim.baarissa vaikka ite ei polta?

-et varmaankaan täysimettäessäsi oleskele baareissa kovin pitkään, joten maidon lypsäminen ja poisheittäminen kotiinpalattua riittää.

Savuttomia illanviettopaikkoja löytyy nykyisin helposti, joten pystyt varmaankin yhdistämään vapaa-ajan vaivattomasti täysimetykseen.

Naurettavin esimerkki, jonka olen tästä syyllistämistyylilajista kuullut on seuraava:

neuvoin vauvaperhettä käymään taidemuseossa ja sen jälkeen jossain ruokapaikassa (ko. museon kahvila). Syyllistäjän, joka ei varmaankaan koskaan ole käynyt museoissa, mielestä kahvila oli savuinen ja vauvoille sopimaton ympäristö. Hän yritti mustata vaimoa miehen silmissä ja luoda vaikutelmaa, että hän olisi lapsen äidiksi sopivampi. Harvoin näkee niin tyrkkyä nuorta naista.

Vierailija

Jostain luin, että itse poltettuna tupakan haitta-aineet häviää maidosta kokonaan 3h polttamisen jälkeen, että tuskin pelkkä savu vaikuttaa, tai ei ainakaan tuota kauempaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat