Taaperot puolella boheemielämäketjussa näin uskomattoman tyhmä ja vastuuton lause eräällä!!!

Vierailija

" Karkkia/jäättelöä syödään aika usein. Silloin kun syön itse, myös tyttö saa. Miksi ei saisi antaa? Ei minusta esim. hampaat ole niin tärkeitä kun esim. hyvä mieli jäätelöstä" =)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Juuri noin minun äitini ajatteli, ja tulos on se, että käyn kaksi kertaa vuodessa vähintää paikkauttamassa purukalustoani.

Tohtori avaa suuni, pudistaa päätään, laittaa kiinni ja toteaa, että ei näillä enää mitään tee.

Ikää mulla vajaa kolmekymmentä. Että näin.

Vierailija

Sellaisia maailman napoja, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia ja etevämpiä... Kiitos kun todistit että olen väärässä. =D

Vierailija

Silti lapsen paino on -15 käyrällä eikä todellakaan ole mikään lihava. Itse olen myös herkutellut koko ikäni (siis noin 30 vuotta) ja olen aivan normaalipainoinen. Ei kaikista herkuttelijoista todellakaan tule läskejä, ei edes Suomessa.

Vierailija

En ole itsekään mikään himohygienisti minkään suhteen, että meillä ei välttämättä peseydytä joka päivä eikä hampaidenpesun väliin jääminen ole katastrofi. Mutta kyllä se aika järkylle tuntuu, että vanhemmat on valmiita tuhoamaan lastensa elimistöä ihan tosta noin vaan. Eikö ihmiset enää yhtään arvosta terveyttä? Suun terveys on tosi tärkeää, jos on suussa tulehdus pitkään, niin se rasittaa sydäntäkin todella paljon. Nyt vain yhden esimerkin mainitakseni.

Vierailija

Me ainakin mieluummin touhutaan lasten kanssa ja jos jotain hyvää syödään yhdessä, ostetaan usein naposteluporkkanapussi :)

Mutta kukin tavallaan.Olen kyllä vierestä seurannut, kuinka lapsia lihotetaan antamalla heille aina herkkuja, kun vaan haluavat.

Vierailija

Lapsena kiellätte namit ja herkut ja vanhempana tai teininä lapsi alkaa vetämään niitä oikein urakalla ja taistelee syömishäiriöiden kanssa...ja oksentaa hampaansa " pois" ... Tuli vaan mieleen kun noin päättömästi alatte hyökkiä vanhempien päälle jotka antaa herkkuja lapsille... Toisekseen se happohyökkäys tulee hampaille niistä omenoista ja naposteluporkkanoistakin ihan yhtälailla kun jäätelöstä!

Vierailija

ei tulisi mieleenkään etten antaisi.

PS: tämä ei todellakaan ole provo

PPS: en ole taaperonpuolen alkup. kirjoittaja, mielipiteeni on vain samansuuntainen.

Vierailija

Tosin olen kyllä aika tarkka lapsen hammashygieniasta, kun itselläni on aina ollut huonot hampaat.

Reikiintymistäkin vaarallisempaa on kuitenkin tuollaisen namistelukulttuurin opettaminen lapselle, sillä siitä seuraa helposti ylipainoa. Ylipainosta taas seuraa HUOMATTAVASTI vaikeampia terveysongelmia!!!

Vierailija

Lisäksi joskus sipsejä ja usein karkkia. Silti ei olla läskejä. Missäköhän syy?

t: 26, joka myös asuu Helsingin keskustassa ja silti useimmat naapurin lapset syövät, kuten meilläkin

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat