saan lauantaina tuhlata 700e ainoastaan itseeni! miten voisin hemmotella itseäni?

Vierailija

ajattelin ainakin marimekon verhot ostaa sekä vahakankaan...ja muutaman kivituikun...mitäs muuta? mistä löytyy hienoja vaatteita?

Kommentit (21)

joten mäkin panostaisin todelliseen hemmotteluun eli menisin johonkin hoitolaan ja ottaisin kaikki mahdolliset hemmottelujutut: käsihoito, jalkahoito, kuumakiviterapia, kokovartalohieronta.. kampaajalla kävisin myös. sitten syömään jotain hyvää ja kotimatkalla voisi ostaa itselle jotain pientä kivaa.

mutta älkäätten sorsiko ap:ta; jos hänestä nuo mainitut ostokset ovat hemmottelua, niin sitten ne ovat! jokainen nauttii tavallaan!

sit kampaajalle ja otat muutaman värin/raidat.Vaatekertaa alusvaatteesta arki, ehkä laadukkaaseen ulkoilupukuun.Muutama biletysvaate ja illalla ukon kanssa baanalle

Mulle on myös hemmottelua se että saan katsella päivittäin kaunista kotia jossa on juuri sellaiset verhot kun haluan eikä mitään perintöriepuja (toki periäkkin voi jotain hienoa) tai hädässä, kiireellä ostettuja kauheuksia.

jostain kylpylästä' on vaan hetken iloa... kukin tyylillään.

Jos mä voisin tehä tolla summalla ihan mitä vaan (siis ettei olisi muista rahoista pois..) niin menisin Helsinki Day Spahan ja saisi ottaa kaikkia ihania hoitoja ilman että yhtään tarvitsisi miettiä mitä maksaa - illalla voisin olla niin " höveli" et veisin ukon syömään johonkin ihanan romanttiseen ravintolaan taiks vaihtoehtoisesti shop ' til you drop.. =)

paitsi ei vahakankaaseen ja tuikkuihin (yök) mutta sisustamiseen noin yleensä. Se on aina se mistä joudutaan tinkimään jos rahat on vähissä enkä vieläkään oo tyytyväinen kotiin.

Nanso, varsinkin Paolan kuteet on jees :)

jos saisin itse vapaasti tuhlattavaksi 700e niin varmasti ostaisin osalla rahasta jotain sisustusjuttuja. minulla on pää täynnä visioita kotimme sisustuksen suhteen muttei ikinä rahaa toteuttaa niitä joten kyllä minulle olisi itseni hemmottelua että saisin ostaa juuri sellaiset verhot kuin olen haaveillut. nauttisin sitten jokainen päivä kun niitä verhoja katselisin :)

Vierailija:

Lainaus:

ei ole pakkomiellettä tuhlata 700 euroa ihan kipeänä, kun sellaisen pikkusumman käteensä saa.

Tiedäthän että on ihmisiä jotka ovat lapsilauman keskellä kotona puolisekona, vanhoissa vaatteissa ja kämppä on mullin mallin.

Nyt sen mies on päättäny repäistä ja antaa vaimolle summan joka meillä menee parissa kuukaudessa.

Ei pilata alkuperäisen iloja!

Mutta toivotaan että se käyttäsi sen itsensä hemmotteluun että jaksais taas kotona sen jälkeen paremmin. Ja mieskin ois tyytyväisempi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat