Ihme juttu, osaatteko selittää?

Vierailija

Viime yön ja tämän päivän olen saanut useita puheluja yhdestä samasta tuntemattomasta numerosta. En ole vastannut puhelimeen, koska olen vähän turhan arkaa tyyppiä.

Kysyin mieheltäni, joka on kotoisin Algeriasta, että onko numero hänelle tuttu. Mieheni tunnisti puheluiden tulleen kotimaastaan. Kysyin, voisiko hän soittaa ja kysyä mitä soittaja mahtaa minusta tahtoa.

Puhelimeen vastasi joku arabiaa puhuva mies, joka selitti, että oli ostanut puhelimensa jostain ja siinä oli ollut minun numeroni!!! Hän oli sitten kuulemma vain huvikseen kokeillut, että minne puhelu menee.

Olen todella äimänkäkenä, koska minulla ei todellakaan ole minkäänlaisia yhteyksiä kehenkään sikäläiseen mieheni lisäksi. Kummallista on myös, että soittaja on samasta pikkukaupungista kuin mieheni. Soittaja tuntee mieheni serkun, ja nyt minun mieheni sitten soitti kotimaassaan juuri parhaillaan vierailevalle serkulleen ja vaati tätä selvittämään asian.

Siis mitä ihmettä on voinut tapahtua, ja miksi ihmeessä se ukko rimputteli mulle 24 tuntia?? Mystistä!

Kommentit (4)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat