Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB:n Minna on kyllä järkyttävä itkupilli

Vierailija

Lyödään joka jakson alussa miehen kanssa vetoa monesti itkee jakson aikana ;)

Kommentit (6)

Vierailija

vähän ongelmia kuullunymmärtämisessä. Just se Timon kommentista hermostuminen. Ja muutenkin, kaikkien pitäis olla koko ajan huomioimassa ja lohtuhalimassa Minnaa... enkä kyllä söis sen laittamia safkoja, aina kaivelee nenäänsä. ;)

Vierailija

Koko ajan hoki sitä, että olisi ollut ihan sama jos Kathy olisi lähtenyt jo aiemmin, tosi lämpöinen ihminen.. Toivottavasti heivataan ulos!

Vierailija

Muutenkin vääristelee Terhin juttuja. Sitte ku kaikki voivotteli Katin lähtöä, tyyppi vaan oli että " Miksi juuri nyt, kun MINÄ olen myös äänestyksessä. Ei mua ois haitannut yhtään, jos Kati olis lähtenyt aikasemmin" . Sitte se haukku Terhin, kun se on niin kova piikittelemään, mutta on itse ihan samanlainen.

Tehdään palvelus hänelle itselleen ja äänestetään hänet pois!

Vierailija

Voi että mulla oikeen raivostuttaa! Sit mies (joka ei ole seurannut kyseistä sarjaa ollenkaan) alko kyselee et miks toi itkee jne. Minä raivoissaan selitin niin tämä alkaa sit et voi tuota parkaa, kylläpäs, voi voi.. toi on kyl paras tässä.. Meinasin heittää ukkoa kaukosäätimel et painu v****un siitä! =/

Vierailija

Mua on ottanut se Terhi päähän, mutta kyllä nyt tuo Minna on parin viime viikon aikana nostattanut negapisteitään. Minna out!

Uusimmat

Suosituimmat