Polvet kipeät

Vierailija

inhottavaa. Koko ajan pitää suoristella jalkoja, niin että polvet oikenee välillä.

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla on kyllä yli-liikkuvat luut..

Mutta mistähän se johtuu, kun mulla käy nykyisin kipeästi myös polven alapuolelle? Siis polveen ei satu juostessa, vain siihen alapuolelle, kun jalka tämähtää maahan.

Vierailija

Ens viikolla fysioterapeutille aika. ja mielenkiinnolla odottelen mitä se meinaa.

Alkoi edellisessä raskaudessa, ja välillä hieman helpotti, mutta nyt taas alkaa polvet jäykistellä, ku tää raskaus on kääntynyt loppupuoliskolle. Polvien ojentelu helpottaa.

Polvet ei oo kipeät, vaan paremmin jäykät ja napsuu ku ojentaa. Reisilihakset ei oo kummoiset, ja on aika kireät. Polvivaikeudet alkoivat, ku olin kyykyllään reilu vuosi sitten, ja sit yhtäkkiä niinku sähkäri olis tullut polviin, lumpioiden molemmin puolin yläpuolelle. En tajunnut raskauksien välissä treenata reisilihaksia, jumppasin vaan, ja sitäki silloin tällöin. Nyt se on hankalampaa, ku mun jalat rasittuu niin herkästi raskausaikoina.

No, sitten tämän raskauden jälkeen treenaan tosissaan:)

Vierailija

Liian heikot ja jännittyneet reisilihakset. Sain relaxntteja ja 15 tuntia fysioterapiaa :D

ja ihan oikeesti...pelkäsin sutena jotta on jotain vakavaa, onneksi ei ollut.

Mulla kaikista pahinta tekee autolla ajaminen ja rappusten tuleminen alas. Aamusin sattuu myös ja oisin jomottaa paljon.

Vierailija

kipu on siis just tossa lumpion yläpuolella jalue ei oo varsinaisesti kosketusarka. Kipu tulee tietyissä liikkeissä ja varsinkin kun ne on pitkään koukussa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat