Katselin itseäni äsken alasti peilistä ja huomasin et olen vielä aika kaunis.

Vierailija

Masua on vähän ja rinnat ovat pienet, mut ei se lasten teko vartaloa pilaa. hih.

Kommentit (4)

Vierailija

Minä katselen joka päivä itseäni ja aina huomaan että kaikki minussa oleva kauneus on kadonnut 10 liikakilon myötä. Siis olen niin lyhyt, että näytän kaamealta pallolta näin paksuna. Huoh.

Vierailija

mulla on tapana etsiä itsestäni vain niitä vikoja, vaikka varmasti olen ihan tavallinen, normaalipainoinen nainen. olen vain niin itsekriittinen että muutama raskausarpi häiritsee ja se kun synnytyksen jälkeen en ole vielä ihan entisissä mitoissa.

järjen ääni se kuitenkin joskus kuiskii, että haluaisinko miestäni vähemmän mikäli hänen vatsassaan olisi muutama arpiviiru. Eihän sillä olisi mitään merkitystä! Turhaa akkojen vouhutusta siis sekin.

Vierailija

niin tärkeää ole,vaikka toki suurinosa ihmisistä haluaisi olla ns.kauniita.Mielestäni ihminen on kaunis jos huolehtii siisteydestä ja puhtaudesta sekä pukeutuu omalle tyylilleen sopivasti.Eli ei todellakaan ole väliä onko ylipainoa tms.Myös käytöstavat ja ystävällisyys tekevät ihmisestä viehättävän! =) Eli ei jakseta vöyhöttää aina ulkoista kauneutta..!!? Joohan?

Vierailija

Ei vaan, hyvä kun osaat arvostaa itse kehoasi! Mutta, muistathan, että on tärkeämpää pitää huolta myös siitä mitä on sisällä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat